Dr. Peter McCullough – een gerenommeerd cardioloog en een zeer gepubliceerde medische wetenschapper wiens confrontatie van het COVID-19 beleid van de regering op Joe Rogan’s podcast meer dan 40 miljoen views heeft getrokken – vertelde Wnd.com in een video-interview donderdagavond dat het officiële pandemie verhaal dat fel bewaakt wordt door de gevestigde media en social-media censors “volledig in duigen is gevallen.”
Dat verhaal, zei hij, omvatte “valse verklaringen over asymptomatische verspreiding, vertrouwen op lockdown en maskers – die duidelijk niet werkten – de onderdrukking van vroege behandeling, de massale promotie van vaccins die faalden.”
“En nu zijn we hier, bijna in een complete vrije val,” zei McCullough, verwijzend naar het recordaantal COVID-19-gevallen nu de ambtenaren erkennen dat de vaccins infectie of overdracht niet voorkomen.
McCullough merkte op dat in Californië, waar de besmettelijker maar veel mildere Omicron variant nu domineert, werknemers in de gezondheidszorg die positief testten op COVID-19 en symptomen hadden, te horen kregen dat ze weer aan het werk moesten gaan.
“Daarmee denk ik dat dat het is. Ik denk dat dat het einde is. Het verhaal is in duigen gevallen. Mensen willen deze vaccins niet,” zei McCullough.
“De vaccins moeten van de markt gehaald worden. Ze lossen het probleem duidelijk niet op.”
De focus, zei hij, zou moeten liggen op “het behandelen van hoog-risico patiënten die symptomen ontwikkelen” met een aantal van de vroege behandelingen die hij en andere artsen over de hele wereld effectief hebben bevonden, waaronder Ivermectine en een nieuw medicijn dat van de FDA toestemming voor noodgebruik heeft gekregen, Paxlovid.
McCullough citeerde een studie uit Denemarken en gegevens van het gezondheidsagentschap van het V.K. die aantonen dat de vaccins nul doeltreffendheid hebben tegen Omicron.
“Dat is geen valse informatie,” zei hij. “Ik citeer gewoon de gegevens. Dat kan allemaal worden opgezocht. Factcheckers kunnen er naar kijken. Ik weet dat ik nooit problemen zal hebben met beschuldigingen van verkeerde informatie, omdat ik gewoon de gegevens citeer.”
President Biden had duidelijk McCullough in gedachten toen hij donderdag sociale mediabedrijven en mediakanalen aanspoorde om “alsjeblieft af te rekenen met de misinformatie en desinformatie die op jullie uitzendingen te zien is. Het moet stoppen.”
McCullough wees erop dat rechtbanken in het hele land zich op zijn werk hebben gebaseerd, waaronder het Amerikaanse Hooggerechtshof, en dat hij heeft getuigd voor de Amerikaanse Senaat en daar later deze maand weer terug zal komen.
“Ik denk dat Amerika weet wie hen het eerlijke verhaal geeft.”
In het half uur durende video-interview met WND (hieronder ingesloten), besprak McCullough ook:
- De bestraffing van artsen die het officiële COVID-verhaal tegenspreken en klinisch geïndiceerde, door de FDA goedgekeurde medicijnen off-label gebruiken, zoals Ivermectine om COVID-19-patiënten te behandelen, waaronder een collega in Maine van wie werd bevolen een psychologisch onderzoek te ondergaan nadat haar licentie was geschorst;
- Zijn deelname aan een bijeenkomst in Washington, D.C., op 23 januari om te protesteren tegen vaccinatieverplichtingen;
- De uitspraken van het Hooggerechtshof donderdag over vaccinatie verplichtingen;
- De mogelijkheid dat omicron het einde van de pandemie zou kunnen betekenen, door te dienen als een “universele booster”;
- Gegevens die aantonen dat vaccinatie averechts heeft gewerkt, waardoor de pandemie erger is geworden in landen met een hoge vaccinatiegraad;
- De dodelijkheid van de mRNA-vaccins;
- Zijn mening over Biden’s massale testprogramma;
- Zijn mening over nieuwe FDA-goedgekeurde behandelingen en zijn eenvoudige, goedkope, vrij verkrijgbare protocol voor de behandeling van omicron;
- De onwil van zoveel artsen om “van de zijlijn af te komen” en patiënten te behandelen voor COVID-19;
- De “crisis van bekwaamheid” onder top gezondheidsfunctionarissen van de overheid;
- Waar kan men middelen en steun vinden voor artsen en patiënten, en voor werknemers die met mandaten worden geconfronteerd.
“Ik denk dat Amerikanen gaan begrijpen dat hun individuele keuze echt is wat er uiteindelijk toe gaat doen,” vertelde hij McCullough aan WND ter afsluiting. “Als Amerikanen besluiten dat ze geen boosters of meer vaccins gaan nemen, dan maakt het niet uit hoeveel mandaten of hoeveel gerechtelijke uitspraken er komen. Het vaccinprogramma zal in duigen vallen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van nee zeggen is.”
Hij benadrukte dat de vaccins nog steeds in “onderzoek” zijn.
“Niemand kan er toe gedwongen worden,” zei hij over vaccinatie. “En ze blijken niet veilig of effectief te zijn. Dus, als iedereen gewoon voet bij stuk houdt en de vaccins afwijst, denk ik dat dat de snelste manier voor ons zal zijn om hier uit te komen.”
Zie het WND interview met Dr. Peter McCullough.
McCullough riep in een video-interview met WND in december op tot een “kanteling” van het huidige beleid naar vroegtijdige behandeling en “barmhartige zorg” voor hen die COVID hebben of vaccinletsel hebben opgelopen, waaronder myocarditis, neurologische problemen en bloedstolling.
“Nu is het tijd voor artsen om op te staan. Het is nu niet de tijd voor retoriek of harde uitspraken over wetenschappelijke discussies,” zei hij.
Veel van McCullough’s 600 peer-reviewede publicaties zijn verschenen in toptijdschriften zoals de New England Journal of Medicine, Journal of the American Medical Association en The Lancet. Hij getuigde voor de Amerikaanse Senaat in november 2020 tegen wat hij beschreef als de politisering van de gezondheidszorg door de federale overheid tijdens de pandemie, waardoor de beschikbaarheid van goedkope, effectieve behandelingen werd afgeremd of geblokkeerd. In een toespraak in september vertelde hij dat hem het redacteurschap van een Zwitsers tijdschrift was ontnomen nadat hij zijn positie bij een groot gezondheidsstelsel was kwijtgeraakt, “zonder uitleg en zonder eerlijk proces”. Baylor University Medical Center ontsloeg hem in februari. En Texas A&M College of Medicine, Texas Christian University en University of North Texas Health Science Center School of Medicine hebben de banden met McCullough verbroken, omdat ze hem beschuldigen van het verspreiden van valse informatie.
“Ik ben ontdaan van elke titel die ik ooit heb gehad in dat instituut. Ik heb een dreigbrief ontvangen van het American College of Physicians, [en] een dreigbrief van de American Board,” zei hij in september.
Allemaal vanwege zijn “wettige” deelname “aan een onderwerp van publiek belang.”
Hij zei dat er “machtige krachten aan het werk zijn, veel machtiger dan we ooit kunnen bedenken, die invloed uitoefenen op iedereen die in een gezaghebbende positie verkeert.”
McCullough is de medisch hoofdadviseur van de Truth for Health Foundation, een door artsen opgerichte liefdadigheidsinstelling die zegt “toegewijd te zijn aan het volgen van de Eed van Hippocrates om individuele patiënten naar beste vermogen en oordeel te dienen en de hoogste normen van medische ethiek hoog te houden.”
Ik ben tegenstander van het geven van ”barmhartige zorg” voor injectie slachtoffers waar de heer McCullough voor pleit. Men heeft vrijwillig meegedaan aan een medisch experiment om zo bijvoorbeeld op vakantie te kunnen gaan. Zeker degenen die het hardst schreeuwden om de weigeraars aan te pakken. Deze mensen en hun families moeten zelf maar op de blaren zitten.
Waarom zou ik in vredesnaam moeten laat staan willen betalen voor iemand die ik niet ken, die het hardst schreeuwende om mij te verketteren en wil dat ik gedwongen wordt om me te injecteren en nu met gezondheidsissues zit vanwege de injecties? Dat soort mensen zijn een potentiele toekomstige bedreiging voor mij is gebleken. Die zie ik liever in een kistje. Idem degenen die hun vrijheden hebben opgegeven om zelf maar op vakantie te kunnen gaan. en dus de injectie(s) hebben genomen. Sorry hoor maar als je zo goedkoop bent om om te kopen. Good riddance.
De enige uitzonderingen die ik maak zijn mensen die zonder basically op straat zouden staan zonder een injectie. Voor zover ik weet is dat in NL niet van toepassing maar wilde m wel noemen. Echter, daar zouden de de Jonges, Ruttes etc voor moeten betalen.
Tijd voor de schapen en hun herders om te bloeden. Het moet pijn doen. Heel veel pijn. Anders zitten we over 10 jaar weer in dezelfde situatie.
Groeten,
Hugo
Hou er rekening mee dat een niet nader te benoemen clubje er geen seconde over zal twijfelen om een pathogeen los te laten op de aarde die extreem dodelijk is. Hoe dan ook. Hun modus operandi wordt doorzien dus ze gaan zeer waarschijnlijk een paar hendels overhalen.
Hoi Nehemia,
Ik denk niet dat dat clubje een heel dodelijke ziekte zal loslaten. Ze hebben geleerd dat het niet te controleren is zodra ze het loslaten en zij dus ook slachtoffer worden. Dat gaan ze niet doen denk ik.
UIteraard ben ik het met je eens dat ze hendels over gaan halen. Ik gok op dat onzin verhaal van CO2 gaan gebruiken. Al zijn de eerste barsten De 0.0001% zijn daar namelijk van vrijgesteld. Zowel hun prive vliegtuigen als hun jachten. Maar jij en ik, dokken.
Groeten,
Hugo
Tenzij……. zij een ondergrondse bunker hebben en zich schuil houden?
Nou.. ik koop een GASMASKER online en hoop dat ik het dan ook overleef als dát gebeurt wat Nehemia zegt; dat er een “clubje er geen seconde over zal twijfelen om een pathogeen los te laten op de aarde die extreem dodelijk is”.
Inslaan van gasmaskers…!! Volgelaatmasker;
https://www.bol.com/nl/nl/p/climax-volgelaatsmasker-731-silicone-inclusief-p3-filter-gasmasker-adembescherming/9300000000513010/?bltgh=gqs5VkBeFtjX3aSBH5dCiw.2_36.42.ProductImage
Nou, als echt iedereen valt, dan val ik ook. Dan wil ik niet als bijna enige overlende nog hier op aarde zijn.
Want hoeveel mensen in NL zouden een gasmasker preppen? Ik denk zelf bijna niemand. Wat voedsel preppen is het enige waar sommigen nog over nadenken.
En hoe moet het met de huisdieren…Ook gasmasker? Of komt er gas wat dieren niet doodt?
Over preppen gesproken…vergeet de huisdieren niet. EN sla zaden in voor meerdere jaren.
Na dit covidgedoe komen er andere plagen.
Hoi Lee1990,
Je lijkt een beetje door te slaan en dat is niet lullig bedoelt. Een gasmasker….. Als de elite dacht dat ze op deze manier de bevolking konden reduceren hebben ze geleerd dat deze route niet werkt en zij er ook aangaan als ze het doen.
Ze kunnen nog een paar jaar in zo een bunker zitten en dan is het eten en drinken op. Dan moeten ze naar boven komen waar de ziekte nog steeds heerst. Want ook in dieren. Bovendien zijn ze al hun extreme luxe krijt en moeten ze zelf landbouwen om te overleven in armoede. Dat zie ik niet gebeuren.
Wat ik wel mogelijk acht is wat al zichtbaar is. Wij moeten vliegbelasting (heel hoog) betalen zodat vakantie onmogelijk wordt. Prive jets zijn vrijgesteld van die belasting. Belasting op schepen ook giga hoog zodat wij spullen die per boot worden vervoerd niet meer kunnen betalen. ZIj hebben vrijstelling van die belasting voor hun super jachten.
Wat mij betreft is de elite duidelijk. Wij willen en krijgen alle hulpbronnen van de aarde en jullie niet. Terug naar pre industrieele samen plebs en wij zullen luxer leven dan ooit.
Groeten,
Hugo
Groeten,
Hugo
En terwijl iedereen zich druk maakt over de corona, dendert het programma door:
https://www.weforum.org/reports/the-internet-of-bodies-is-here-tackling-new-challenges-of-technology-governance
“With an unprecedented number of sensors
attached to, implanted within or ingested into
human bodies to monitor, analyse and even
modify human bodies and behaviour, immediate
actions are needed to address the ethical and legal
considerations that come with the IoB. The urgency
of such actions is further brought to the forefront
by the global COVID-19 pandemic, with extensive
IoB technologies and data being enlisted for the
surveillance and tracking of coronavirus. “
@Hugo – 10000% eens met jouw comment;
1. “Men heeft vrijwillig meegedaan aan een medisch experiment om zo bijvoorbeeld op vakantie te kunnen gaan. Zeker degenen die het hardst schreeuwden om de weigeraars aan te pakken. Deze mensen en hun families moeten zelf maar op de blaren zitten”… ze zitten letterlijk op de blaren, lichamelijke aandoeningen die ik gelezen heb (open wonden, infecties en herpes) welke zij als bijwerkingen melden.
2. “Waarom zou ik in vredesnaam moeten laat staan willen betalen voor iemand die ik niet ken, die het hardst schreeuwende om mij te verketteren en wil dat ik gedwongen wordt om me te injecteren en nu met gezondheidsissues zit vanwege de injecties? Dat soort mensen zijn een potentiele toekomstige bedreiging voor mij is gebleken”. – dit is zó waar. Absoluut; maskers zijn afgevallen van mensen, Dit zijn absoluut potentiele toekomstige bedreigingen maar ook de mensen die niet meer willen prikken en “bekeerd” zijn naar anti- experimenteel prikken; die mensen HEBBEN al van alles in zich. Ik KAN hen niet eens meer helpen of dicht bij me laten komen. Het gif vreet hen op van binnen. Ze hoesten nog nét geen bloed! W a l g e l i j k wat ze zichzelf aangedaan hebben.
3. “De enige uitzonderingen die ik maak zijn mensen die zonder basically op straat zouden staan zonder een injectie. Voor zover ik weet is dat in NL niet van toepassing maar wilde m wel noemen. Echter, daar zouden de de Jonges, Ruttes etc voor moeten betalen.” – Absoluut!!! Punt 2 is de reden dat ik e v e n t u e e l mensen die niet geprikt zijn zou willen en kunnen helpen…..Maar ook dáárvoor is het de Staat die een onkosten vergoeding mag dokken en flink ook! Want velen zijn gedupeerd door hén. Moet je je voorstellen dat je 20 jaar bent en thuis woont.. en je ouders zitten vol met infecties en herpes en lichamelijke wratten en wat ik veel lees; gordelroos. Nou lekker dan.. die mensen wil je niet mee in 1 huis wonen. En dat gaat straks ook openbaren. Mensen liggen ziek op bed… met open wonden… sorry maar dat vind ik h o r r o r . .. echt waar..ik ben zeer gesteld op hygiëne dus voor mij geen fijne tijd…ben haast panisch bij het idee alleen al in een sportschool dezelfde lucht te moeten ademen met geprikte mensen die constant kuchen. Ze hebben zichzelf gewoon op gegeven. Dat is wat ze gedaan hebben..lijden gaan ze zeker… :-(. Maar velen lijden ook onder hen acties! Een vriendin van me wil ook toch straks ervoor gaan zei ze, met haar man… nou en hen kinderen.. 2 stuks… zijn nog geen 12 jaar oud! Hebben straks een verlamde moeder of chronisch zieke vader…. hen hele familie is geprikt. Waar gaat dit heen…serieus…
4. “Tijd voor de schapen en hun herders om te bloeden. Het moet pijn doen. Heel veel pijn. Anders zitten we over 10 jaar weer in dezelfde situatie.” – 1 woord (ik ben Gelovig maar niet Religieus!!); A M E N !!!
Mooi verwoord weer, het hele stuk, bedankt Hugo !!
Ik ben het volledig met je argumenten eens.
Helemaal mee eens.
Fijn dat ik wat kon bijdragen waar velen het mee eens zijn.
Groeten,
Hugo
Hallo Hugo, ik snap jouw standpunt wel maar vind het té zwart wit. Ik bedoel dit niet als kritiek hoor! Dit is gewoon oplossingen bedenken of zoiets als brainstormen. Je hebt natuurlijk gelijk in het geval als iedereen over dezelfde verstandelijke vermogens zou beschikken en met de juiste informatie zou zijn voorzien. Helaas is vooral dat laatste niet het geval door de censuur van de mainstream media.
Toch zijn vele mensen geconditioneerd met het idee dat ‘het’ nieuws van msm de enigste échte betrouwbare bron van informatie is. Sommige mensen raadplegen zelfs ieder uur het nieuws en raken in paniek als ze het gemist hebben. Mijn inziens is dat een diep geworteld patroon waar je niet zomaar even afstand van kunt nemen. (Een aantal jaren geleden had ik zelf ook wel ontwenning-verschijnselen) Nu blijkt echter dat het msm nieuws al decennia lang géén betrouwbaar nieuws blijkt te zijn.
Maar dat inzicht dringt wellicht alleen door tot die mensen die in staat zijn met de kennis en wijsheid die zij hebben, dat te kunnen en willen zien.
Met andere woorden.. Als we zelf vergissingen in ons leven hebben gemaakt omdat we simpelweg (nog) niet geleerd konden hebben hoe iets precies werkt, moeten we dat dan ons hele leven blijven verwijten dat we een ‘fout’ hebben gemaakt, of zien we gewoon in dat we nu iets geleerd hebben en het de volgende keer beter doen. Tot slot, waarom zouden we dan iemand anders slechter behandelen als onszelf? Groeten marco
Hoi curiousmarco,
Dank voor je reactie. Ik ben gek op uitgedaagd te worden mbt mijn standpunten omdat die zo alleen maar beter kunnen worden.
Ik neem aan dat het alleen over niet / vals geinformeerden hebt en het verder eens bent met de haters om het maar zo te zeggen.
Denk je echt dat de geinjecteerden iets geleerd hebben? Ik niet. Denk je echt dat de familie van die mensen wat geleerd hebben? Ik niet.
Ik weet al decennia dat de MSM fake nieuws brengt. Heel lullig voor de mensen die dat niet door hebben. Hun probleem, niet de mijne. Ik ben het meer dan beu om op te draaien voor de gevp;gem van mensen die in leugens blijven trappen.
Om jouw vraag te beantwoorden mbt iemand anders slechter te behandelen dan onszelf. Daar pleit ik absoluut niet voor. Als je ziek wordt help ik je graag. Net zoals ik hoop dat jij mij helpt.
Echter, als je zo dom was om met dit alles mee te doen niet. Je had de mogelijkheid om kennis tot je te nemen. Dat MSM geloof vrijwaard je niet van zelf onderzoeken. Als je dat hebt nagelaten, jouw keuze en de gevolgen zijn jouw consequentie om mee te dealen.
\Of wil je het volgende dat blijft gebeuren. De crash van IT in 2000. Die arme, zielige bedrijven, investeerders en speculanten. Laten we ze geld (en dat is werk) van degenen die niet meededen geven want ja, ze dachten gratis rijk te worden maar dat lukte niet dus die niet meededen moeten bloeden / betalen.
Toen kwam het nog groter tijdens de financiele crisis 2007-2009. Ach gut. Die arme arme mensen en bedrijven die dachten heel rijk te worden door enorme risico’s te nemen. Echt, degenen die niet meededen moeten gered worden door mensen en bedrijven die niet meededen.
Nu, die arme mensen die meededen aan dit experiment moeten gered worden door mensen die niet meededen.
Zie je een patroon? Ik wel. Laat ze maar eens voelen. Dat is de beste genezer. Ook voor de ontwetendheid die jij noemt. Dan moeten ze eindelijk een keertje zich gaan informeren ipv slaafs achter de massa aanlopen.
In mijn optiek is het dat of dat imensen zoals jij en ik elke keer hun puin opruimen. Daar ben ik meer dan klaar mee. Ze kiezen er voor om lui en niet geinformeerd te zijn. Hun keuze, prima, maar ga ik niet meer oplossen.
Groeten,
Hugo
En wat lezen we nu in de kranten: Geen quarantaine meer nodig na boosterprik of recent herstel van corona.
Is dit dan weer een verkapte aansporing om mensen over te halen om alsnog een booster te nemen? Buiten dat loopt het hele bedrijfsleven natuurlijk vast als mensen asymtomatisch (geen klachten hebben) zijn maar wel gedwongen thuis moeten blijven. Dit kabinet spreekt zichzelf zo vaak tegen.
Inderdaad!!! Maar er zijn er ook VELEN die na de boosters allerlei lichamelijke aandoeningen hebben!!
En daardoor kúnnen ze niet eens meer iets doen of uitvoeren.
Dus dit is een ravijn waar mensen in lopen.
Met ogen open.
Mooi toch? Ik als ongevaccineerde mag lekker 10 dagen vrij hebben om thuis wat uit te kuchen, terwijl de geboosterde dit op zijn werk uit mag zingen. Toen ik dit tegen mijn geboosterde collega’s zei werden ze zelfs jaloers op mij. Eindelijk iets waardoor men als ongevaccineerde door het kabinet beloond wordt. Ik zou zeggen kom vooral met meer van dat soort regels.
Het moet gewoon afgelopen zijn met heel die smerige farmaceutische industrie …
https://www.youtube.com/watch?v=XCciAJJMt9Q …
en ook ik ben geen voorstander van “barmhartige zorg” voor zelfzuchtige infantielen die zich lieten “prikken” en “boosteren” ter continuering van hun “leuke leventjes … vakantie en skieen e.t.c.
Áls er dan een einde aan deze totale waanzin zou komen zullen er koppen moeten rollen in de waarste zin van het woord … te beginnen bij het afhakken van de kop van de slang … resoluut een einde maken aan het huidige “geld” systeem … the root of all evil en lifeblood van the powers that shouldn’t be … THEIR fake “money” is THE real disease/cancer.
Het hele bedrijfsleven gaat sowieso omvallen als al die spuitschapen weldra op hun laatste hoeven lopen, maar dat is “by design Build Back Better” toch.
Het is zo lastig om in te schatten. Voor hetzelfde geldt gaan de schaapjes die al die injecties hebben gekregen pas over vijf jaar last krijgen. Er valt weinig zinnigs over te zeggen op dit moment.
Neen ee; is al gaande en goed ook!!!! Velen durven er niet over te praten uit schaamte maar velen beginnen uit de school te klappen!! Zie gedeelde linkjes… Reddit en ook in NL start het sinds 11 januari jl. dat men open is over de aandoeningen… ze “rotten” letterlijk weg… doodeng.. ook om mij heen!
Lichamelijke aandoeningen en inwendige en uitwendige infecties..
Ik werk gewoon niet eens meer lekker (thuiswerken gelukkig) omdat ik elke keer moet denken aan al die collega’s die geprikt zijn en ik ze weg zie “rotten” tijdens oevrleg.
Mentaal doet dit toch meer met me dan ik dacht….
Bij elk overleg waar we plannen van aanpak bespreken of strategieën of jaardoelstellingen… denk ik; voor wat??? 60% van jullie zijn er straks niet meer!!
Heel lastig focus te houden… i.c.m. thuiswerken en de genocide die gaande is.
Bij mij op het werk is dat op dit moment toch echt anders. De meesten die inmiddels driedubbel gevaccineerd zijn hebben nog nergens last van. Wat wel zo is, is dat een aantal sneller positief testen op Omikron en dat kan te maken hebben met hun verzwakte immuunsysteem.
Ik snap je, waar ik in de winter nog wel eens een boek las, of 6, is er nu alleen maar covidnieuws wat ik lees. En ik ben me ook aan het voorbereiden. Leren om straks ( evt) zelfvoorzienend te zijn. Kost bákken met tijd. Aan 1 kant is het leuk om te leren wat nog mijn grootouders deden, maar nu gaat het echt gepaard met stress.
geld
Maar socialist Agnes Kant ziet natuurlijk geen probleem, immers wat de roverheid doet is goed in haar optiek nietwaar …
https://niburu.co/binnenland/17050-en-alweer-ernstige-bijwerking-vaccin-ontdekt
bedankt voor deze link; inderdaad ook lymfeklieren zwellingen. Gewoon echt dood eng wat die mensen allemaal hebben… gordelroos; zwellingen bij oksels.. ze delen van alles… in Amerika waren al diverse links met alle bijwerkingen verhalen nou je wordt er misselijk van ech twaar….. de meest gekke dingen!!!!
Sommigen hebben wekenlang diarree (is gewoon echt niet goed!!) en sommigen hebben open wondjes in de mond…. geloof me.. je moet een sterke maag en mentaal goed gesteld zijn om alle verhalen door te lezen…. het is v e r s c h r i k k e l i j k. En dat sommigen dan nog zeggen; “gelukkig dit in plaats van Covid” en sommigen hadden al Covid gehad zelfs en TOCH prikken. Wat doet een mens zichzelf toch aan!!
Lichamelijke aandoeningen;
– https://www.reddit.com/r/Covid19VaccineRats/comments/khitvj/side_effects_from_covid19_vaccine/
– https://www.reddit.com/r/CovidVaccinated/
– https://www.reddit.com/r/biology/comments/rqeftn/covid_vaccine_reaction/
– https://www.reddit.com/r/CovidVaccine/comments/ou1urt/covid_vaccine_side_effects/
– https://www.reddit.com/r/CovidVaccine/
– https://www.cdc.gov/vaccines/covid-19/info-by-product/pfizer/reactogenicity.html
Maar dat kan natuurlijk niet aan de “prikjes” liggen … toch …
https://www.ninefornews.nl/hoogste-oversterfte-in-nederland-sinds-tweede-wereldoorlog-nog-steeds-geen-onafhankelijk-onderzoek/
Bekijk trouwens ook eens de reacties van mensen die de boosters genomen hebben; 75 reacties sinds 11 januari hé…. maar ik zie er gedeeld maar 50 ongeveer dus ook daar wordt zwaar gemodereerd!
Mensen hebben het zelfs ook over Herpes plekken op de rug etc.
Ik wist dat Herpes ook een bijwerking is maar gat – ver – damme mensen…. we moeten ECHT goed onszelf beschermen hoor want ze lopen echt met van alles rond gewoon!
Vind het heel erg voor ze maar ik ga echt niet meer naar de sportschool bijv. Raak niks aan en adem GEEN zelfde omgevingslucht in als de geprikten.. voor eigen veiligheid.
De feiten (persoonlijke bijwerkingen- ervaringen die gedeeld worden op diverse websites) liegen er niet om!!
https://corona-teller.nl/boosterprik-bijwerkingen-cijfers-en-ervaringen/
Greep uit de reacties (dit soort reacties zie je niet op Nu.nl nee…;
75 COMMENTS
Co
Ik heb 27 december 2021 de booster moderna gehad, na bijna 3 weken nog steeds last van de bijwerkingen. Veel spierpijn hoofdpijn misselijk lusteloos alles is mij te veel voelt ook aan of ik de griep heb gevoel in benen overal spierpijn zweten dood moe,
Daar heb ik met de vorige 2 Pfizer prikken helemaal geen last van gehad.
Ik geen prikken meer, eerst eens uitleg hoe dit komt.
BEANTWOORDEN15 JANUARI 2022
Joke Vd Steen
Heb 2x Astra Zeneca gehad….behoorlijke last van diarree…bij de 2e prik zefs 4 weken lang.
Precies 1 maand terug mijn booster met pfizer gehad….enorme hartkloppingen en een verhoogde bloeddruk….. 149-100
Heb beta blockers gehad van de arts…maar de hartkloppingen alsook hartoverslagen die zijn er nog.
Hoop dat ze minder worden naarmate het vaccin afbreekt in mijn lichaam. Wil i.i.g geen pfizer meer.
Het is overduidelijk dat heel wat mensen deze identieke klachten hebben gehad door het vaccin.
BEANTWOORDEN15 JANUARI 2022
Astrid
3x Pfizer gehad. Op 1 januari de laatste. Op 2 januari eerst draaierig en een duf hoofd en dat ging door tot zondag 9 januari toen keelpijn, dikke klieren in mijn hals en koorts en nu nog steeds slap en draaierig. Geen volgende prik meer voor mij.
BEANTWOORDEN14 JANUARI 2022
Willemijn
30 december de booster Moderna gehad. 2 x pfizer vaccinatie gehad en niets aan de hand. Maar na de booster de volgende dag koorts, moe, hoofdpijn, misselijk, spierpijn, duizelig en kortademig. Na 2 dagen was het ergste weg maar nu na 3 weken nog steeds last. Snel vermoeid, geen conditie, duizelig, lichte hoofdpijn en spierpijn. Daarnaast nog steeds snel misselijk. Ik kan bijna niet geloven dat het van de booster is maar daarvoor was ik zo fit als wat. Toen met gemak 1,5 uur lopen met de hond. Nu ben ik blij als ik na 10 minuten weer op de bank zit. Serieus niet leuk. Voor mij geen moderna-booster meer.
BEANTWOORDEN14 JANUARI 2022
Attie
Ik heb 30 december 2021 de booster moderna gehad, na bijna 3 weken nog steeds last van de bijwerkingen. Veel spierpijn hoofdpijn misselijk lusteloos alles is mij te veel voelt ook aan of ik de griep heb gevoel in benen hartkloppingen zweten dood moe,
Dat had ik met de vore 2 Pfizer helemaal geen last van gehad.
Ik geen prikken weer, dit is niet normaal
BEANTWOORDEN14 JANUARI 2022
Gina
Twee keer gevaccineerd met Astra Zeneca, booster met Moderna en heb net als bij de twee eerdere vaccinaties nergens last van gehad.
Mijn man is twee keer gevaccineerd met Pfizer en kreeg nu ook de Moderna booster, hij had een beetje het gevoel dat hij griep kreeg maar dat was met twee dagen ook weer over.
Liever wat bijwerkingen dan Corona!
BEANTWOORDEN14 JANUARI 2022
Amanda
Pfizer booster gekregen.
Minste klachten van alle keren.
1 dag een erg zere arm en ietwat vermoeider dan normaal.
Ik heb weinig klachten ervaren bij alle vaccinaties.
Eerste twee keer ook Pfizer.
Mijn man had na twee keer Pfizer nu Moderna en had zelf iets meer klachten dan de andere twee keren.
Toen had hij vrijwel geen klachten en nu licht grieperig.
BEANTWOORDEN13 JANUARI 2022
Marianne
Corona gehad in zh gelegen twee weken, daarna in mei een Pfizer gehad bijna geen symptomen alleen arm zeer en opgezette klieren, booster Pfizer gekregen, symptomen zere arm overal gewrichts pijn hele lijf doet zeer, vreselijk moe,zeurende hoofdpijn,zere keel poeff .. nou ik hoef niet meer…
BEANTWOORDEN13 JANUARI 2022
KO
Zondag 9 jan boosterprik Moderna gehad hiervoor 1x de Pfizer heb corona gehad maar voor mij hoeft dit niet meer van de Pfizer goed ziek van geweest maar van de Moderna nog erger. Ben nu al 4 dagen ziek thuis zware hoofdpijn ,rillingen, hoge koorts bijna 40 graden, misselijk tot braken toe, spierpijn slap in de benen ,opgezette klieren, koortsuitslag lippen, binnen in de mond wondjes, benauwd vooral bij inspanning. Voor mij duidelijk NIET WEER
BEANTWOORDEN13 JANUARI 2022
Kas
Zondag 9 jan Boosterprik Moderna gehad hiervoor 1 x pfizer had corona gehad maar voor mij geen booster meer dit is echt rommel vorige week topfit nu al 4 dag ziek thuis met zware hoofdpijn, hoge koorts, bijna 40 graden, koude rillingen, spierpijn, opgezette klieren , onsteking in mijn mond, koortsuitslag lippen druk op mijn hoofd, benauwd, misselijkheid tot braken toe. Gelukkig is de koorts gezakt maar ben nog heel moe. Voor mij is dit duidelijk NIET WEER
BEANTWOORDEN13 JANUARI 2022
C
Door de booster zelf last gehad van draaiduizeligheid. Na 2 dagen hele heftige bijwerkingen gekregen van mijn antidepressiva medicatie. Lichaam vergiftigd. Er gaat nooit meer een prik in
BEANTWOORDEN12 JANUARI 2022
Hannie
Bijwerkingen booster moderna
Hoofdpijn pijn in mijn lies en been
En voel mij grieperig
Koude rillingen
Bijna 2 weken geleden booster gekregen.
Voor mij geen vaccinatie meer.
BEANTWOORDEN12 JANUARI 2022
Patrick
Zelf met Moderna booster geen klachten buiten een beurs gevoel op de prik plek.
Mijn vrouw en dochter hebben veel klachten van de Pfizer booster.
Opgezette klieren en aderen, druk op de borst en rode opgezette oksels.
Goed om onderzoek naar te laten doen of de booster voor gezonde mensen wel zinvol is.
BEANTWOORDEN12 JANUARI 2022
Linda Kersten
Moderna gehad . Bijwerking koorts,moe,duizeligheid,misselijk, bittere smaak, benauwdheid,hoofdpijn. Nu al 4 dagen.
Neem geen 2 e booster meer. Zeker niet de moderna
BEANTWOORDEN11 JANUARI 2022
E
Na 2x Pfizer (en weinig tot geen klachten) nu Moderna booster gehad. De volgende dag rillerig, koortsig en algehele malaise. Vervolgens kreeg ik last van opgezette lymfeklieren in sleutelbeen en oksel. Dit houdt lang aan. Zeer vervelend en pijnlijk. Nu nog steeds (na 3 dagen) duizelig en niet fit. Voor mij geen boosterprikken meer!
BEANTWOORDEN11 JANUARI 2022
A
2x Pfizer en geen last halve dosis moderna boost en doodziek als hartkramp,hoofdpijn,rillingen.En nog na vele dagen.
Vooral de kramp op mijn borst doet mij angst aan.
Waar gaan we naartoe.
Een mens voelt zich ongelukkig worden van al deze troep, niemand ook doktoren,virologen en regering weet het niet.
Door lockdown gaat heel Nederland naar de kloten
BEANTWOORDEN10 JANUARI 2022
Willem
Na de booster zie, 3 dagen zo ziek als ik nog nooit ben geweest. Koorts, zakte zelfs door mijn benen. Nu na bijna een week nog steeds niet volledig hersteld. De plek op de arm waar ik ben gevaccineerd is nog steeds gevoelig. Algeheel slap en lusteloos, geen conditie, spierpijn en een zwaar hoofd nog. Niet normaal dit. Voel me door de overheid gigantisch beduveld.
BEANTWOORDEN10 JANUARI 2022
Sandra
Eerdere vaccin was Pfeizer, ik hoefde er maar een want ik had Corona gehad. Van vaccin Pfeizer een dag last van rillingen, hoofdpijn en misselijkheid. Als booster Moderna ontvangen. Hier ook een dag niet lekker van. Misselijk, koud van binnen en niet warm te krijgen, tot klappertanden toe. Slap op de benen en hoofdpijn.
BEANTWOORDEN10 JANUARI 2022
Margaretha
Ik heb ook hetzelfde door de Booster. Hartkloppingen, trillingen en beven,duizeligheid en koppijn.Wat is dat voor troep Booster?Ik hoef geen vaccinatie meer.Het heeft mijn lijf gesloopt.
Rotzooi de Booster.
BEANTWOORDEN10 JANUARI 2022
Tim
2x pfizer, nagenoeg geen klachten. Moderna: na ongeveer een uur of 14 verhoging (niet boven 38). Rillingen, koud zweet, klappentanden, maag darm klachten (2e dag nu). Maar dat is wel een teken dat hij werkt en mijn lichaam afweerstoffen ah aanmaken is. Dus prima. Paar dagen nd kl*te is het mij waard.
BEANTWOORDEN9 JANUARI 2022
Yvonne
Afgelopen vrijdag de boosterprik Moderna laten zetten. In de nacht beetje stijve arm, maar vanaf zaterdag echt zware griepverschijnselen, rillerig, constante hoofdpijn, koorts 39 gr, ,futloos,pijn in onderbenen, pijn in heupen, misselijk, diarree, het is echt heel heftig. Hiervoor 2 x Astrazenica, ook iedere keer griepverschijnselen, maar niet zo heftig als nu, wel na een tijdje random blauwe plekken. Niet fijn
BEANTWOORDEN9 JANUARI 2022
Dan Dew
Mijn eerste vaccinatie vorig jaar was met het Janssen-vaccin en was dus maar 1 prik ipv 2 zoals de andere vaccins. Een dag later had ik wel wat griepsymptomen zoals hoofdpijn en wat koortsig. Nu heb ik 2 dagen geleden het boostervaccin Moderna gehad, maar op een iets pijnlijke arm na, heb ik totaal geen bijwerkingen gevoeld.
BEANTWOORDEN9 JANUARI 2022
Robert B.
Hallo, gisteren mijn Boosterprik gehaald en nu, ruim 30 uur later ben ik nog steeds ziek. Koortsig, overal spierpijn, geen enkele energie en ik lig de hele dag al lamlendig op de bank. De reacties zijn veel heftiger dan na mijn eerste 2 prikken. Ik neem hierna geen Booster prik meer, want dit is niet normaal. Mijn vriendin overigens heeft nergens last van, dat moet ook gezegd. Maar ik doe het niet meer.
BEANTWOORDEN8 JANUARI 2022
CS
2 pfizer vaccinaties gehad, nergens last van gehad. Booster moderna, 12 uur na prik druk op borst, hartkloppingen, koorts,duizelig, spierpijn. Echt beroerd. Voor mij geen vaccinaties meer.
BEANTWOORDEN8 JANUARI 2022
Marjolet
Twee maal de vaccinatie Pfizer gehad geen problemen , 3 weken geleden
Modera booster gehad, al een paar maal enorme hartkloppingen, tintelende vingers en voeten, met golven koude rillingen en u nog steeds lusteloos en doodmoe.Voor mij geen vaccinatie meer.!!!!
Elisa
Moderna booster in ochtend en smiddags begon prikplek pijn te doen en al snel hele arm enorm pijnlijk. Begin avond begin m’n hele lichaam pijn te doen, rillingen en helemaal uitgevloerd. Slechte nacht, pijnstillers hielpen kort. Dit duurde 3 dagen en nam toen geleidelijk af.
Op de 4e dag, in de nacht, start hevige hoofdpijn, waar geen andere reden voor is dan de booster. Nog steeds last van (6e dag). Twijfel wanneer en of ik naar de huisarts moet, want die kan toch niet meer doen dan wat ik zelf doe (paracetamol).
BEANTWOORDEN8 JANUARI 2022
JL
Heb de twee eerdere vaccinaties van Pfizer gehad. Alleen last van wat galbultjes.
Op 29 december de Moderna-booster gekregen. Geen last van de prik maar nu wel ontzettend veel jeuk op onderrug en benen.
BEANTWOORDEN7 JANUARI 2022
E.J. Schuitert
Ik heb nu alle drie vaccinaties gehad en bij geen van de drie bijwerkingen gehad. Ik ben 68 jaar en krijg al 20 jaar jaarlijks de griepprik. Ik den k dat deze griepprik invloed heeft op mijn weerstand status en ik daardoor meer beschermd ben ook tegen COVID-19. Ik vraag me dan ook af of er onderzoek is gedaan naar het gegeven of bij ziekenhuis opnames ook mensen zijn opgenomen die de griepprik jaarlijks al krijgen en zoja hoe groot dat percentage is.
BEANTWOORDEN7 JANUARI 2022
Sophia
Kreeg bult op arm en was de volgende dag zo ziek als een hond. Echte griepverschijnselen. Na een dag weer helemaal over. Bij 1e twee injecties nergens last van gehad.
BEANTWOORDEN7 JANUARI 2022
Frank Sampers
2januari geboosterd, ,na Covid19 infectie ,( nauwelijks klachten), en 2 vaccinaties zonderklachten, nu weer nergens last van.
Booster now!
BEANTWOORDEN7 JANUARI 2022
Ingrid
Bij mijn 1e Pfizerprik weinig last gehad. Omdat ik corona heb gehad hoefde ik er maar 1 te hebben.
Op 2 januari heb ik de Booster gehad , Pfizer, en die geeft toch wel bijwerkingen merk ik.
Steeds koude rillingen, terwijl ik het nooit koud heb, erg moe en gevoelige onderbenen. Ook heb ik last van mijn darmen.
Gewoon rustig aan doen en dan komt het wel weer goed. Niet laten prikken is voor mij geen optie ivm astma.
BEANTWOORDEN6 JANUARI 2022
A Jansen
Eerst 2 Pfizer gehad zonder bijwerkingen . Nu Moderna en vanaf 2e dag ziek gevoel, misselijk,hoofdpijn en zwak op de been. Dit is al 3 dagen zo.
BEANTWOORDEN6 JANUARI 2022
Lene
Bij de eerste prik met astra 4 dagen zoek geweest.. leek wel of ik corona had.. tweede prik nergens last van ,ik ging vol vertrouwen de booster halen samen met m’n man. Dat werd moderna. Dezelfde nacht lag ik weer te klappertanden, misselijk, vreselijke zere arm. Leek of ik erge zware griep had. Mijn man had een soort van kater gevoel en kon het onderdrukken met paracetamol. Ik heb 2 dagen ziek in bed gelegen en nu de derde dag voel ik mij nog steeds kots misselijk ,spierpijn gaat wel weer. Durf nou toch niet snel weer een 4de te nemen mocht die komen
BEANTWOORDEN6 JANUARI 2022
K Van Pruissen
Na de booster vaccinatie Moderna 30-12 pijnlijke arm, dat ging snel over. Nu al bijna een week heel moe, slappe benen af en toe duizelig en misselijk. Bij 2de vaccinatie Pfizer een dag opgezette klieren in mijn oksel.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Alphonse
op 3-1-2022 moderna booster ontvangen. eerst alleen een beetje pijn in mijn arm. s’nachts de hele nacht transpireren. volgende ochtend 4-1-2022 niets. 4-1-2022 tegen de middag koude rillingen. ik denk ga even liggen maar heb 3 uur geslapen. erg moe. maar wel eetlust. ook een opgeblazen gevoel (maag). 5-1-2022, ik was zo enorm moe dat ik mij moest ziekmelden. nog steeds opgeblazen gevoel. ’s avonds weer koude rillingen, moe en weer vroeg in bed.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Rianne Dirkx
gisteren 3 januari boosterprik gehad. 4 januari v oelde ik me erg ziek; hangerig, lamlendig, misselijk,duizelig, heel erg vermoeid en n gevoel alsof ik geen kracht meer had. ik hoef geen prik meer. ik weet niet hoelang ik nog klachten zal hebben. ik had pfizer. 1e en 2e vaccinatie had ik astrazenica, na de 1e prik 3 dagen koorts, hoofdpijn, ziek.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Berghuis
Eerste prik Pfizer, alleen een zere arm. Tweede prik Pfizer, beetje lamlendig en drie weken erg moe. Booster Moderna, algehele malaise. Koorts, hoofdpijn, zere arm en spierpijn.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Snijder
ik heb op 1 december m’n booster gehad. alle drie de prikken waren van Pfizer. Na 2de prik kreeg ik heftige pijn op borst. weggetrokken na een paar dagen. ook kreeg ik een maand na de 2de prik stijve vingers snachts. Na de booster onschuldig hartritmestoornisje ontwikkeld (wat weer moet verdwijnen wordt gezegd), en vreselijke gewrichtspijnen die al een maand duren. Ook heb ik bobbeltjes op mijn vingers die binnen een week zijn ontstaan, 5 dagen na de booster. Net echo van handen gehad, niets te zien. maar ik link het zeker aan de booster. hoewel ik eigenlijk een vaccin nodig heb durf ik geen vierde te nemen.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
M.Geelen
Een uur na de booster hartkloppingen en overslaan hart. Heb daar een week last van gehad! Na een week moest ik overgeven ! Ben daar niet mee naar dokter gegaan war ik achteraf spijt van heb.eerste twee. Pfizer en booster moderna. Maar die wil ik niet meer.groet marianne geelen
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Ella
1e 2 vacinaties waren Pfizer, weinig last gehad…nu boosterprik Moderna gehad, al 3 dagen zere arm, lymfklieren in oksel ontzettend opgezet…slaap slecht daardoor.
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Hilda
Eerste 2 prikken geen last. Gisteren Moderna gehad. Pijnlijke arm, hoofdpijn, en borst pijn uitstralend naar rug.Bah voel me helemaal niet goed!
BEANTWOORDEN5 JANUARI 2022
Nettie
Eerste twee vaccinaties geen klachten. Vorige week booster moderna gehad. Daarna benauwd, verhoogde bloedwaarden en vocht achter longen
Verdenking embolie.
Lig nu niet met covid maar met bijwerkingen moderna in ziekenhuis
Boosteren schiet zo lekker het doel voorbij
BEANTWOORDEN4 JANUARI 2022
Francis
Boosterprik met moderna gehad. De dag erna erg misselijk, hoge koorts en spierpijn in mijn hele lijf. Hoofdpijn aan linker kant met uitstraling naar linkerkant van mijn gezicht. Heel eng! Doodmoe! 2de dag ging het iets beter. Derde dag alleen nog heel moe met weinig energie. Bij de eerste twee vaccinaties met pfizer nauwelijks tot geen klachten gehad.
BEANTWOORDEN4 JANUARI 2022
Gabrielle Vroomen
29 dec.boosterprik gehad, nu 4 dec.nog altiid last van hoofdpijn, moet ik me hier zorgen om maken? Heb ervoor 2x pfizer gehad.
BEANTWOORDEN4 JANUARI 2022
Ton
Mictostolsels na pfizer….ik weiger elke booster!!!
BEANTWOORDEN3 JANUARI 2022
Gerry Ypma
Op 14-12-21een boosterprik gehaald. Na twee dagen kreeg ik plotseling één plek op mijn rug met blaar vorming ( gordelroos/ herpesvirus). Heeft zich niet uitgebreid. Ik was er niet ziek van. Behandeld met steriel gaasje en zinkzalf om infectie te voorkomen. Plek is bijna weg nu, maar wel af en toe het gevoel alsof ik een wespensteek krijg op de bewuste plek. Geen dokter geraadpleegd omdat het zich niet uitbreidde. Wel merkwaardig zo’ n reactie! Ik weet niet of het verband houdt met de boosterprik (Moderna). Verder geen klachten.
BEANTWOORDEN3 JANUARI 2022
R.Letterman
Oudejaarsdag booster gehad ,de moderna.
Op de dag zelf niets aan de hand maar de dag erna ontzettend ziek geworden alsof ik de Corona weer doormaakte die ik een jaar geleden in heftige mate had opgelopen .
Ben zelfs 2 nacht naar de huisartsenpost gereden omdat ik me zo ziek voelde.
Weet niet of ik me nog een keer laat boosteren .
BEANTWOORDEN3 JANUARI 2022
Lin
Booster gehad op tweede kerstdag, daarna niet veel last alleen een nacht spugen.Maar een week later werd ik een partij beroerd misselijk en lamlendig, hierna voor mij geen prik meer.Even bijkomen van die troep.
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Elisabeth Van Heusden
Beste Aafke, wat goed dat je al de derde boosterprik ontvangen hebt. Waar woon je dan:? Zeker buiten Nederland.
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Elisabeth Van Heusden
ik heb 2x fyzer gekregen. Geen bijwerkingen. Nu 28 dec. ’21 moderna booster gekregen. nu 2/1’22 nog steeds veel rugpijn v.a. jaarwisseling. Ook nog milde klacht aan prikarm. Ook eng in hoofd, waarom mochten wij niet kiezen? Wilde liever weer fyzer.
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Kitty Eveleens
Vrijdag 31 december booster Pfizer gekregen, beetje spierpijn en lamlendig gevoel en een vergrote lymfklier onder mijn linkeroksel (links geprikt).
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Annie
Oudejaarsdag boosterprik gehad (moderna)
Kort daarna erge hoofdpijn,en 39.1 koorts en veel overgegeven. Nu nog steeds heel moe af en tot uit bed ,
Vorige vaccinaties geen klachten gehad
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Peter Van C
Boosterprik moderna gehad op 30 december 2021 en last van spierpijn arm plaats van prik en huiduitslag ter plekke. Eerste 2 vaccinaties niet zoveel last gehad als nu op 2 januari 2022.
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Astrid Seuren-Bömer
Donderdagavond 31dec.boosterprik gekregen.(Moderna)
Bijwerkingen: nu al twee dagen hoofdpijn en pijnlijke vaccinatieplek.
Bij de twee vorige vaccinaties (Pfizer)nergens last van gehad.
BEANTWOORDEN2 JANUARI 2022
Ylona
Ben voor veel dingen allergies maar bij de eerste prikken van pfizer viel het toch wel mee. Na boosterprik Moderna hoofdpijn, zere arm en misselijk. Na 2 dagen ook nog eens diarree als water. Voel mij niet lekker. Wil geen Moderna meer
BEANTWOORDEN1 JANUARI 2022
A.C. Kalma
Ik heb de Moderna booster gehad. Bijna 24 uur na de prik wat rillerig en hoofdpijn.
De dag daarna misselijk, koorts en een soort van spierpijn in mijn benen. 1 dag echt ziek van geweest, daarna weer prima in orde. Beetje blauwe plek gevoel
op de plek vh prikken, ook dat was op dag 3 helemaal weg.
BEANTWOORDEN1 JANUARI 2022
Michel
De derde booster prik op oudjaarsdag gehaald heb er meer bijwerkingen van dan de pfizer.zowieso de stijfe arm,rond de jaarwisseling last van gewrichten en spieren,koude rillingen,en volgende dag hoofdpijn was geen kater,en voor de rest brak en moe.nog meer vaccinatie weet ik nog niet
BEANTWOORDEN1 JANUARI 2022
Astrid Moorman
Buiten de bekende pijnlijke arm ben ik dag erna, oudjaarsdag notabene, ziek geworden, koude rillingen, spier- en gewrichtspijn, zelfs m’n voetzolen doen zeer, koorts (38.9), hoofdpijn. Vorige 2 vaccinaties met Astrazenica geen problemen gehad. Nu Moderna gekregen. Heb het jaar iig in stijl afgesloten…
BEANTWOORDEN1 JANUARI 2022
Nathalie
Na boosterprik spierpijn, gewrichtspijn, erge hoofdpijn dat nu na een week nog steeds zeurt, koorts op dag 2 en misselijk. Heb van te voren alleen Janssen vaccinatie gehad.
BEANTWOORDEN31 DECEMBER 2021
Geesje
eerste 2 Pfizer-vaccinaties geen bijwerkingen. Boosterprik: framboos-rode uitslag in het gezicht op wangen, kaken; vlekken.
Strak, droge huid, voelt wat bobbelig, ook voorhoofd. Deze bijwerking kreeg ik ook bij gebruik van antibiotica Azitromycine. Alsof het n zelfde stofje bevat.
BEANTWOORDEN31 DECEMBER 2021
Nanda
Eerste twee vaccinaties waren met Pfizer en alle twee de keren nergens last van gehad op een beetje spierpijn in arm na maar dat was maar 1 dag en niet hinderlijk. Booster vaccinatie gehad met Moderna, dag erna beetje last van arm maar ook dat was niet erg te noemen, tweede dag enorme hoofdpijn/migraine, misselijk, moe en lamlendig gevoel in mijn lichaam.
BEANTWOORDEN31 DECEMBER 2021
Margreet Van Ittersum
Om 18 u geprikt op donderdag…’s nachts misselijk, koorts en pijnlijke arm. Vrijdags kon ik de arm amper gebruiken: pijn, amper kracht en kon hem niet goed bewegen en moeite met evenwicht bewaren. Zaterdags wat misselijk en hoofdpijn.
Nu week later alleen nog in de avond weer pijnlijke arm.
BEANTWOORDEN30 DECEMBER 2021
J De Bree
Ik ben ook ziek geweest vd booster….verschrikkelijk spierpijn, ik had het zoooo koud…..heeft wel anderhalve week geduurd voor dat ik me beter voelde…ben ook geen voorstander voor nog meer vaccins..
BEANTWOORDEN30 DECEMBER 2021
Robert Poortvliet
Na de Booster prik dezelfde avond heftige rillingen ,zo erg dat ik niet kon staan en ook braken . beide tegelijk.
Ik heb corona gehad en daarna in mei vaccinatie met pfizer geen last, nu de booster net gehad 28 december met moderna en dat was redelijk vervelend. Het zou beter zijn om te kiezen qua vaccinatie denk ik.
BEANTWOORDEN30 DECEMBER 2021
Wilma
Heb liggen klappertanden in bed, koorts beroerd en hoofdpijn..nu de 2de dag na de booster nog steeds beroerd…voor mij geen prik meer ben er nu klaar mee!
BEANTWOORDEN30 DECEMBER 2021
Barend Wallet
Barend
Spierpijn dag na boosterprik, en gewrichts pijn
BEANTWOORDEN30 DECEMBER 2021
Jeannette
Tweede dag na vaccinatie.
Hoofdpijn, duizelig en koorts, evenwicht is uit balans.
Niet misselijk wat ik wel was bij de tweede vaccinatie in juli.
Eerste twee vaccinatie was van Pfizer ontvangen nu Moderna.
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
Jeannette
Tweede dag na vaccinatie.
Erg duizelig en koorts, evenwicht is uit balans.
Niet misselijk wat ik wel was bij de tweede vaccinatie in juli.
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
Jan Van Lierop
Derde boosterprik met moderne.
Na 1 week nog steeds veel last van hoofdpijn
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
Mirjam De Groot
Ik ben heel gezond en ben heel ziek geworden na de booster. De nacht na het zetten van de prik kreeg ik hoge koorts en hoofdpijn. Ik lig al 3 dagen op bed en kan helemaal niets.
Totaal beroerd. De pijn in mijn arm na de prik duurde 2 dagen.
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
Henny Hoogers
Sinds de Booster-vaccinatie heb ik erg veel last van mn linker been. Dit duurt al enkele weken!
Vreselijke spierpijn!!!
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
Trudy
Heel veel jeuk na de boosterprik vooral rug en heupen, zakt iets na ruim een week.
BEANTWOORDEN29 DECEMBER 2021
David Douma
5 dagen na de boosterprik ben ik nu duizelig en is mijn evenwicht verstoord
BEANTWOORDEN18 DECEMBER 2021
Rob Duijns
Ook na de booster vaccinatie, op 17 november, heb ik totaal geen vervelende bijwerkingen gehad.
BEANTWOORDEN16 DECEMBER 2021
Aafke Vlietstra
Derde boosterprik gehad ik heb gevoelig arm die erg warm is waar het geprikt is rood
Geen wonder dat die “boosters” zo worden gepusht … dit zijn dus de ware zware jongens en killers … en en passent kunnen de spuitschaapjes die nu eindelijk één en ander door gaan krijgen in de stress gaan schieten met howbad.info …
https://stichtingvaccinvrij.nl/data-analyse-bewijst-dodelijke-opzet-jeroen-pols-en-willem-engel/
… sterkte ermee !!!
Ja en dat zijn de kwetsbaren in de samenleving die laten zich vaccineren voor de kwetsbaren om zich te beschermen tegen diezelfde kwetsbaren> want > zo is de algehele redenatie> zo hebben we minder op de IC aan overlast omdat we achterlijke mongolen zijn en niet weten hoe met corona effektief om te gaan>>>nee dan krijgen we aanzienlijk minder bed vergoeding alla 600-1300e per dag per persoon in eerste IC week….en bedden kopen kost geld en personeel betalen kost geld en mensen gezond maken kost geld> dus allemaal een vaccin want dan kunnen we torenhoge omzetten maken per ziekenhuis…
Wat ik niet snap…
Als je toch zó ziek wordt van een prik…dan weegt dat toch niet op tegen de covidgriep die met een week voorbij is, in principe.
Of zijn al deze mensen zo bang dat ze als gezond mens zullen sterven aan covid?? Ik kan er met mn petje niet bij.
Het is allang bekend dat láng niet alle doden in het covid seizoen ook werkelijk gestorven zijn daaraan.
Mijn broer is na de 1e AZ-prik zo ziek geweest dat hij toen al zei geen verdere prik te zullen nemen.
Ik denk dat hij geluk heeft gehad dat hij het overleefd heeft. Hij had al meerdere aandoeningen..