Dodelijke Toxische Epidermale Necrolyse waarschijnlijk veroorzaakt door Sinopharm COVID-19 vaccin, Science Direct, 13 juli 2022.

Het vijfde gevalsverslag van toxische epidermale necrolyse (“TEN”) na een Covid-injectie werd op 13 juli 2022 gepubliceerd in Revue Française d’Allergologie.

Een 92-jarige man meldde zich op de spoedeisende hulp van het Regionaal Ziekenhuis van Saint-Louis, Senegal, met pijnlijke huidletsels. Hij ontwikkelde de ernstige huidreactie – TEN – binnen 20 dagen na de eerste dosis van een Sinopharm “vaccin”. Hij werd opgenomen op de intensive care en overleed vijf dagen later, bericht Expose-news.com.

De auteurs van het gevalsverslag merken op:

Voor zover wij weten is dit het eerste geval van TEN dat gemeld is met het Sinopharm-vaccin en slechts het vijfde geval dat gemeld is met Covid-19-vaccins. Twee van de vorige gevallen waren te wijten aan het Pfizer Covid-19-vaccin, één geval dat zich voordeed één week na de eerste dosis en het andere geval dat zich voordeed vijf dagen na de tweede dosis van het vaccin. Amerikaanse auteurs meldden een derde geval dat 24 uur na de tweede dosis van het Moderna Covid-19-vaccin optrad. Voor het vierde geval werd het type van het Covid-19-vaccin niet gespecificeerd, en de vertraging was drie dagen na de eerste dosis.

Er werden geen sterfgevallen gemeld in de andere gevallen van TEN geïnduceerd door Covid-19 vaccins. Bij onze patiënt wordt de fatale afloop vooral verklaard door zijn slechte prognostische factoren, zoals gevorderde leeftijd, nierinsufficiëntie, hydro-electrolytische stoornissen en trombocytopenie.

B. Seck, A. Dieye, M. Diallo, Dodelijke toxische epidermale necrolyse waarschijnlijk geïnduceerd door Sinopharm Covid-19 vaccin, Revue Française d’Allergologie, 2022, ISSN 1877-0320, https://doi.org/10.1016/j.reval.2022.07.001. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877032022003566)


Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

mRNA uitvinder: “Er is een groeiend besef bij veel mensen dat er hier iets fundamenteel kwaad aan de hand is”



Volg Frontnieuws op Telegram

  Steeds meer sterfgevallen: bijwerkingen van COVID-19 vaccins [VigiAccess gegevensanalyse]

Lees meer over:

Vorig artikelGod van de Oorlog: Artillerie regeert weer eens op het slagveld
Volgend artikelDe terugtrekking van Izium – een katalysator voor “serieus beginnen” (+ video SITRAP Engelstalig ondertiteld)
Frontnieuws
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of politici.

2 REACTIES

  1. kunnen….
    Ik ben dat zo moe, altijd die veronderstellingen, kom met bewijzen ! Natuurlijk KUNNEN er zaken voorkomen, overal en met alles.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in