Een Britse vrouw die oorspronkelijk uit Nigeria komt, worstelt om een normaal leven te leiden met haar nieuwe, gruwelijke realiteit die zichzelf waarschijnlijk niet snel zal oplossen, bericht Thecovidblog.com.

Mevrouw Jane (Sandra) Stroud kreeg volgens haar Facebook-pagina haar tweede AstraZeneca virale vector DNA-injectie op of rond 19 juli. Haar leven werd een week later een hel. Mevrouw Stroud ontwikkelde een “jeukende, waterige, druipende huiduitslag”, zoals ze het beschreef. Haar benen en armen zwollen op tot het punt dat ze ze nauwelijks kon bewegen. Begin september werd de uitslag zo erg dat ze naar haar huisarts in Stirchley Medical Practice in Telford ging.

Het medisch personeel diagnosticeerde mevrouw Stroud met bullous pemphigoid, een zeldzame, en soms fatale, auto-immuunziekte van de huid. Deze ziekte zorgt ervoor dat het immuunsysteem gezond huidweefsel aanvalt. Artsen bevestigden ook dat de ziekte in het geval van mevrouw Stroud door de AstraZeneca-injecties was veroorzaakt.

Een vriend van mevrouw Stroud deelde het nieuws op 27 september via Twitter. De vriend verwees naar mevrouw Stroud als “Sandra” in haar privé-bericht screenshots.

Mevrouw Stroud meldde op 30 september een verwaarloosbare verbetering.

Maar helaas blijft deze aandoening bestaan, soms jarenlang, ook als ze niet wordt uitgelokt door experimentele virale vector DNA-injecties. Mevrouw Stroud lijkt deze realiteit te accepteren en dat haar leven in de nabije toekomst niet meer normaal zal zijn, als het dat al ooit zal zijn.

Meer na-injectie bullous pemphigoid

Blijkbaar komt na-injectie bulleuze pemfigoïd meer voor dan we horen. Spaanse artsen publiceerden afgelopen mei een casus in het tijdschrift Medicina Clínica. Een 78-jarige vrouw kwam bij hen in het Hospital Universitario de Salamanca. Zij kreeg de door de FDA goedgekeurde Pfizer Comirnary mRNA-injectie, die door de onderzoekers specifiek werd genoemd.

Verpleegster klokkenluidster slaat alarm over vaccinaties: "Dit is echt schokkend"

Jummai Nache: 47-jarige vrouw uit Minnesota moet beide benen en handen worden geamputeerd na ernstige Pfizer mRNA bijwerkingen (26 juli 2021)

Vrouw verliest beide benen en beide handen na tweede Pfizer COVID-19 injectie

De vrouw ontwikkelde drie dagen na haar eerste injectie bullous pemphigoid. Hoogwaardige topische corticosteroïden stabiliseerden de toestand. Maar de vrouw kreeg, om wat voor reden dan ook, de tweede injectie van Pfizer Comirnaty 21 dagen na haar eerste bezoek aan de dermatoloog. Ze onderging een “aanzienlijke reactivatie” na de tweede dosis. De onderzoekers concludeerden dat er een direct verband was tussen het bulleuze pemfigoïd en de Pfizer Comirnaty-injecties.

“Het temporele verband met de eerste toediening, evenals de reactivatie na de tweede, ondersteunt de hypothese van een mogelijk verband tussen het toegediende COMIRNATY-vaccin en het verschijnen van AP bij onze patiënte, met een score van 8 in het causaliteitsalgoritme van Naranjo (oorzakelijke reactie mogelijk).”

U kunt de volledige casestudie hier lezen.

Blijf waakzaam en bescherm uw vrienden en dierbaren.


Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Moderna’s topwetenschapper over mRNA-technologie in COVID injecties: “We zijn eigenlijk de software van het leven aan het hacken”



Volg Frontnieuws op Telegram

14 REACTIES

  1. Wat bezielt ze??? Echt he… super smerig. Maar mss wisten ze niks af van die gifspuit? Een vriend, een 2x Ingespotene, is er eindelijk achter en gaat geen boosters doen. Het heeft wel even geduurd (twee jaar wel) voordat er genoeg waarheid in zijn kop binnendrong. Alsnog ken ik niemand in NL die ernstige reacties heeft gehad. Vreemd toch dat er zo weinig incidenten naar voren komen in NLlalaland. Zouden ze allemaal wijwater ingespoten krijgen hier.

    • Ik ken er al twee die er zijn eraan overleden in NL! De buurvrouw van mijn moeder een giga huid uitslag dat ze zelfs een petje droeg zodat niemand haar gezicht zag, maar gelukkig is dat een heel eind weggetrokken en misschien ondertussen geheel weg. Mijn schoonbroer dagen op bed gelegen met ene giga hoofdpijn en gaat voor de derde prik als dat aanbevolen word.

    • Vraag eens rond naar plotseling overledenen. Zogenaamd door hartfalen of natuurlijke dood… Komende maanden zullen de verhalen je waarschijnlijk om de oren vliegen. En bijna niemand linkt dit aan de genocidespuiten.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here