Een verpleegster die de afgelopen drie maanden op de Covid-afdelingen heeft gewerkt, heeft een video uitgebracht om anderen te waarschuwen voor de gevaren van het nemen van de experimentele Covid-19 vaccins.

De verpleegster bevestigt dat zij drie weken voor het maken van de video het vaccin van Pfizer / BioNTech heeft genomen en sindsdien een Bell’s palsy heeft ontwikkeld, waardoor de rechterkant van haar gezicht volledig verlamd is.

Backup:

Bell’s palsy is een aandoening die zwakte of verlamming van de spieren in het gezicht veroorzaakt. De aandoening kan zich voordoen wanneer de zenuw die uw gezichtsspieren aanstuurt, ontstoken, gezwollen of samengedrukt raakt. De aandoening veroorzaakt dat één kant van uw gezicht verslapt of stijf wordt.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Na de Coronavaccinatie is de helft van mijn gezicht verlamd geraakt!

  Niets bijzonders: Slechts 2.323.143 bijwerkingen en 14.104 sterfgevallen
Vorig artikelZweden als bewijs: lockdowns beschermen niemand
Volgend artikelFacebook voegt informatie Wereldgezondheidsorganisatie toe aan alle berichten over Covid-19 vaccins
Frontnieuws
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of Rutte.

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in