Een kind helpt haar vader bij het blokkeren van het Nieuwe Normaal. Als het Nieuwe Normaal onbelemmerd zou blijven, zou het hen de weg naar een betere toekomst versperren. © Jordan Henderson (klik voor groot, Esc voor terug) Original Paintings – Fine Art Prints.

Het doel is duidelijk”, zegt de Belgische premier Alexander De Croo, “we moeten iedereen vaccineren.”

De Belgische premier Alexander De Croo overweegt verplichte vaccinatie, zo vertelde hij aan de krant De Zondag in een interview dat in het kerstweekend werd gepubliceerd.

De Franstalige socialisten, die deel uitmaken van De Croo’s regering, hadden eerder gevraagd om verplichte vaccinatie in België, maar De Croo noemde zo’n stap “politieke luiheid”.

De liberale premier van België lijkt van mening te zijn veranderd en zei dat de situatie op de intensive care hem tot andere gedachten aanzet.

“Een relatief kleine groep heeft een te grote impact op onze zorg. We kunnen dat niet toelaten. Keynes, een Britse econoom, zei ooit: When the facts change, I change my mind. Goede argumenten kunnen mij overtuigen.”

“Het doel is duidelijk: we moeten iedereen vaccineren. Als de piste van verplichte vaccinatie daartoe kan helpen, dan wil ik dat overwegen. Let wel: een regering kan dat niet op zichzelf beslissen. Dat debat moet in het parlement gevoerd worden,” zei hij.

Zondag daalde het aantal COVID-19 patiënten in Belgische ziekenhuizen voor het eerst sinds begin november onder de 2.000, zo blijkt uit een persbericht van het nationale volksgezondheidsinstituut Sciensano. Maar de autoriteiten verwachten dat dit aantal weer zal stijgen door de Omicron-variant.


Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

COVID golf in België: “Ze zijn allemaal gevaccineerd”



Volg Frontnieuws op Telegram

  Duitse Speciale Strijdkrachten willen met onmiddellijke ingang vreedzame demonstranten met 700 veteranen beschermen tegen door de staat opgelegde politieterreur
Vorig artikelDe aanbidders van het vaccin: De opkomst van een nieuwe wereldwijde religie
Volgend artikel“Corona-sterfgevallen”: Onthullende cijfers uit Groot-Brittannië
Frontnieuws
Mijn lichaam is geen eigendom van de staat. Ik heb de uitsluitende en exclusieve autonomie over mijn lichaam en geen enkele politicus, ambtenaar of arts heeft het wettelijke of morele recht om mij te dwingen een niet-gelicentieerd, experimenteel vaccin of enige andere medische behandeling of procedure te ondergaan zonder mijn specifieke en geïnformeerde toestemming. De beslissing is aan mij en aan mij alleen en ik zal mij niet onderwerpen aan chantage door de overheid of emotionele manipulatie door de media, zogenaamde celebrity influencers of politici.

91 REACTIES

    • Reactie verwijderd.

      FRONTNIEUWS is tegen geweld. FRONTNIEUWS streeft naar een revolutie door de voorlichting van de massa. Wanneer de informatie beschikbaar is voor de mensen, zal systeemverandering onherroepelijk en onvermijdelijk zijn. Iedereen die geweld suggereert of promoot in de commentarensectie zal gecensureerd worden en bij herhaling permanent verbannen worden.

    • Ik weet het niet Wim. In Duitsland roeptoeteren ze ook al zeker een maand dat het verplicht gaat worden. Tot nu toe nog niets. Waarom? Ik geloof niets van de officiele cijfers van het regime maar laten we aannamen dat het klopt. De Jonge heeft zelf toegegeven dat 20% van de reeds geinjecteerden geen booster gaat nemen. 84% is volledig geinjecteerd. Betekend dat straks afgerond 1/3 van de populatie niet geinjecteerd is.

      De verplichting toch doordrukken is dan politieke zelfmoord. Zie bijvoorbeeld de situatie in Amerika. Ze hebben het gebropeerd en giga faal geworden. De bedrijven die er aan mee werkten hebben een forse prijs betaald. Politici idem.

      Ik denk dat dit bluf is uit Belgie. Gaan ze hier ookbluffen? Mogelijk maar de peilingen wijzen uit dat de steun voor de huidige maatregelen al minimaal is. Gooi verplichtingen er bovenop en dan raken ze nog meer steun kwijt. De ME kunnen ze nog met hangen en wurgen op ”standby” krijgen.

      Gooi daar de hoe dan ook weigeraars bovenop en dan heb je in no time een onhoudbare situatie en een samenleving die niet meer functioneerd. Hoe lang duurt het denk je voordat een totaal niet voorbereid iemand die pro is overstag gaat omdat amper eten, geen nieuwe gadgets, geem monteurs etc een feit is?

      Ik denk niet lang. Verplichten kunnen ze proberen uiteraard maar wordt, in mijn optiek, een faal van de bovenste plank.

      Dreigen ala DL, waarschijnlijk. gebeuren acht ik een kleine kans.

      Groeten,
      Hugo

      • Hugo, de cijfers van de overheid kloppen nooit.

        Op dit moment heeft 70,37% twee prikken gehad en worden er bijna geen oppeppers gehaald omdat de meeste mensen doorhebben dat de overheid fout bezig is.

        Geen leugens verspreiden aub. Daar heeft de overheid ons de laatste decennia genoeg mee vergiftigt.

        • Hoi Anders,

          Ik dacht toch vrij duidelijk te zijn in mijn post. Ik schreef letterlijk in mijn post

          ”Ik geloof niets van de officiele cijfers van het regime maar laten we aannamen dat het klopt.”

          Mij vervlolgens betichten van leugens is niet netjes. Ik weet niet of je mijn post heel slecht gelezen hebt of wil trollen. Maar inhoudelijk klopt je reactie van geen kant.

          Groeten,
          Hugo

          • Hugo, je neemt aan dat de cijfers van de overheid kloppen en daar reageer ik op. Je voelt je blijkbaar aangevallen maar wees eerlijk, wat snap ik niet aan jouw verhaal? Wat heeft dat for fucks sake met trollen te maken?

            • Anders,

              Ik weet niet wat je probeert te bereiken anders dan trollen inmiddels. Ik geef in mijn post expliciet aan dat ik geen zak geloof van de officiele cijfers. Jij doet alsof ik ze geloof, Puur mij zwart maken om dingen die ik expliciet niet heb gezegd. Dat rest mij met twee opties om in te geloven
              A) je bent een trol
              B) Je hebt rancune omdat ik jour grootse plan niet heb ondersteund welke jij denkt dat ons uit deze onzin helpt.
              C) Je kan niet begrijpend lezen.

              Laat ik nu vriendelijk concluderen dat je niet begrijpend kan lezen. Want wat begrijp je niet aan wat ik stelde met ””Ik geloof niets van de officiele cijfers van het regime”

              Dus om jouw woorden te gebruiken. Dat heel alles met ”for fucks sake met trollen te maken?”

              Maar aangezien het een mooi nieuw jaar is hou ik het er op dat je niet begrijpend kan (of wil) lezen.

              Hugo

          • Je trekt een conclusie gebaseerd op een aanname. Dat is dom.

            “Betekend [sic] dat straks afgerond 1/3 van de populatie niet geinjecteerd is.”

            • Hoi Immortal aka onstervelijk,

              Geen aanmes doen en geen conclusies aan die aannames verbinden is echt dom. Nog dommer is jezelf onstervelijk noemen en bovenstaande claimen.

              Uiteraard zie ik onze onsterfbare graag de Waarheid Zonder Aannames verkondigen.

              Hugo

              • Hahahahaahah! Daarom is het de waarheid – omdat de waarheid niet op aannames gebaseerd is, maar op feiten! (We proberen je alleen maar een beetje te helpen… dat is alles.)

                • Welke “overshoot” (= stock reserves) zou er berekend zijn per 1/1/2022 aan “vaccins anti covit”?
                  Meer dan 6,2milj. à 4,6euro/stuk zoals in 2008 met de vaccins tegen de Mexicaanse griep was? Bedenk eens de financiële flop die de belastingbetaler daar weer voor opdraaien? Nooit een referendum!!! Altijd éénzijdige beslissingen!
                  Is dit handhaven van de wetten van het Belgische volk? Iemand iets inspuiten dat ze niet willen?
                  Pure diefstal van “informed consent” van onwetenden! Wie gaat de enorme schade betalen het gezondheidsfalen van gevaccineerden?

      • “Dreigen ala DL, waarschijnlijk. gebeuren acht ik een kleine kans.”

        Ik ben het met je reactie eens, het is goed mogelijk dat het gewoon intimidatie is voor iets waarvan ze weten dat het toch niet lukt. Evenwel is het goed mogelijk dat de verplichting er komt, zoals in Oostenrijk. Ik denk het deur aan deur vaccineren door de ME zoals Jossi hieronder schetst een kort leven beschoren is.

    • Ik hoop het ook van ganse harte .

      En een proeftuin zoals in Australie moeten we zowiezo voorkomen , het grootste fiasco van de eeuw zo mogen van mij hangen .

      Groeten

    • Er zijn nogal wat laffe burgers die liever hopen.

      Hopen op gerechtigheid of een politiek leider die hen komt redden. Totale onzin natuurlijk. Allen wij, de burgers kunnen onszelf en onze toekomst veilig stellen.

      Er zijn ook judasgeiten die ideeën opperen om jou in je luie stoel te houden. Doorzie dat.

      Alleen jij kan onze toekomst veilig stellen!

    • Tot 1 feb zijn de prikken experimenteel en tijdelijk goedgekeurd. Iemand die zich nu laat prikken is zelf verantwoordelijk voor de gevolgen. De Politiek is verantwoordelijk voor de gevolgen op het moment dat de prik verplicht wordt.
      Ik denk dat iemand die geprikt wílde worden dat nu echt al wel gedaan heeft. En de niet-prikkers houden vol.
      Als ik prof Bakdi moet geloven blijven wij op de duur( binnen enkele jaren?) met enkele duizenden in NL over.
      Punt is: wat gebeurt er dán met ons? Is politie en leger ook geprikt, dan zijn die ook weg.
      Maar in Engeland is nu een `echt`medicijn, dus officieel mogen vaccinaties dan niet meer. Hoewel wetten zeer gemakkelijk aangepast kunnen worden..
      Ik denk dat ze , door zo ongelooflijk aan de weg te timmeren, vóór 1 feb nog zo veel mogelijk mensen over willen halen om die prik te nemen. Omdat het daarna niet meer kan/mag.
      Ikzelf snap gewoon niet dat er niet meer mensen in de politiek `het`niet zien..
      Covid is weg..allang, volgens Dizzel ( het ligt misschien nog ergens in een vriezer) , Omikron houdt niet meer in dan een verkoudheid van 2 dagen ( vroeger was je 7-10 dagen verkouden dus wat heet?..)
      Snappen die bijna 150 politici niet dat dat prikken totaal geen nut meer heeft..? Zeker nou ook gebleken is dat die prikken helemaal niet werken..
      Zelfs de zorg hoeft niet meer opgeschaald worden want omikron is niet ernstig genoeg.
      Als Bakdi gelijk kriijgt hebben we straks helemaal geen ziekenhuizen meer nodig. Want de ongeprikten gaan toch al meestal naar de alternatieve genezer.

    • Hier precies hetzelfde. Ik heb al maatregelen genomen in geval dat. Ja, wapens heb ik aangeschaft. Niemand komt met een spuit in de buurt van mij of mijn gezin. Elke regeringsidioot die probeert het verplicht te stellen speelt met z’n leven. Volgens mij is het inderdaad allemaal bluf. Er is een te grote groep die het niet gaat pikken een verplichte injectie van een experimenteel middel. We hebben wel een beetje opgelet tijdens geschiedenisles!

    • Hier idem, degene die hier met een spuit aan de deur komt snij ik zijn strot direct door. Dan maar gevangen of gedood, ik neem er minimaal eentje mee de dood in.

  1. zijn Crypto wallet wordt nu ook gespijst door big farma, zoals al lange tijd bij de meeste politici (Rutte bijvoorbeeld)

  2. Dit stuk is niet helemaal juist. Het is de interviewer die hem pusht: Hans De Bruyne: ‘Dat is het beste argument om vaccinatie te verplichten.) We moeten oppassen dat we, door onze eigen ingenomenheid, ook van onze niet-vaccinatie kant, de dingen al teveel interpreteren. Dit stuk betekent dat niets nog echt objectief is.

  3. Er is geen variant. Het zijn allemaal computer simulaties die als “reference” gebruikt worden. De Croo wordt gewoon gespekt door pharma en zit nu even in zijn neus te peuteren over hoe hij iedereen gek kan maken. Idd weg met die klootzakken, als kakkerlakken vertrappen.

    Lees Steve Kirsch en de reacties plus worstel je door de uitleg over de bullshit PCR test en het genepte genoom van de zgn virus; alles is bedrog.

    https://stevekirsch.substack.com/p/why-is-japan-crushing-covid

    Ik heb zelf die wetenschappelijke artikelen doorgenomen, en er klopt idd geen bal van. Die Duitse experimenten zijn gewoon bevestigingen van het computer model dat gehanteerd wordt om iedereen een oor aan te naaien met het “bestaan” van een “virus”. Werkelijk totaal smerige nep, maar niet zo moeilijk om te doen. En dan op je borst kloppen dat je het virus hebt “geisoleerd”. Wat een kakzooi.

    “Not to add fuel to the brew, but I may be missing something in the articles HardeeHo listed. I read the first one, and it seems to me that it is merely an effort to repeat earlier “findings” surrounding the “reference” Wuhan-Hu-1 genome that is being used for comparison of the results obtained in the German experiment. What is the supporting evidence for this “reference” genome? Most likely it is the digital construct Jack mentions? Not sure. Other than that, the experiment states that reverse transcriptase PCR is used to measure “virus growth” in the cultured cells sample (from the source of infection). RT-PCR is a necessary step used for amplification purposes by first transcribing RNA to DNA, when only RNA is present in the sample. I question the specificity of the target in this step. Basically any RNA that is in the sample can be sufficiently transcribed, to provide a sample library that, after some trimming, has a high degree of similarity with the “reference” sequence. Without knowing how this “reference” sequence was obtained, and without knowing the specific RNA library that is used in the RT-PCR test, the experiment is a bit vague, although it did deliver the expected results, based on a “reference” sequence. Just my opinion, correct me if I am wrong.”

  4. Hoe komt het toch dat al die leiders last hebben van https://en.wikipedia.org/wiki/Cognitive_dissonance .
    Overal UK, België, Israel, Japan, India, vax&lockdown-staten-US zie je dat het prikkie niet werkt maar wel forse bijwerkingen heeft, dood gaan en dergelijke. Gebieden zonder vaccinatie consequent geen corona probleem.

    Nu vanuit België weer een lokale dictator die complete onzin uitkraamt. Zou het toch die WEF agenda zijn?

    • Hoi Bas V,

      Ik heb een andere verklaring dan cognitieve dissonantie. Ze begrijpen allemaal dat dit exponentiele systeem op een eindige aarde niet door kan gaan. De opties die voorhanden zijn zijn a) door laten gaan totdat het vanzelf in stort of b) nu de regie grijpen en gecontroleeerd laten instorten met je eigen plan om het weer op te bouwen (build back better slogan welke over de hele wereld gebruikt wordt.

      Ze hebben voor optie b gekozen. Want dan hebben ze iig een kans om hun macht, rijkdom ed te behouden.

      Groeten,
      Hugo

      • Maar jij gaat er dus vanuit dat er (1) een “exponentieel systeem” op een (2) “eindige aarde” bestaat.
        – Waar baseer je beide aannames op?
        – En hoe weet jij dat deze aannames het uitgangspunt van de parasieten zijn?
        – Hoe weet jij dat “zij dit begrijpen”?
        Met wat goede onderbouwing van je meningen, en ook dat deze idd het uitgangspunt van de globalisten vormen, kan er op zijn minst een discussie plaatsvinden.

        -Bonne année 2022

        • Ok, je loopt flink achter, kan gebeuren. Netjes vragen is netjes gedrag. Jammer dat je dat niet in je hebt en gelijk met ja, dit komt.

          Ik ben echt verbeisterd dat je denkt dat de aarde oneidnig is. Als je denkt dat de aarde oneidig is, tja, dan kan ik niet anders zeggen dan veel plezier met sprookjes.

          Ik kan het meer begrijpen dat je niet weet dat het financiele systeem exponentieel is. Je kan lang zijn of kort zijn. Schuld is geld en de rente die betaald zal worden niet dus meer schuld.

          Dat je onwetend bent siert je niet. De aanvallen die je doet om wetend te lijken nog mnder. Ga je eens verdiepen in hoe dingen werken in plaats misplaatste ego hebben en jezelf onstervelijk noemen.

          Hugo

        • De Beste Wensen aan allen hier!

          De documenten die deze lieden sinds de club van Rome hebben uitgegeven zijn genoeg bewijs voor de aannames van Hugo. Doe ook zelf een beetje graafwerk en gij zult vinden.

  5. De enige ziekte die heerst is machtswellust en oppertunisme. Als burger heb je maar een wapen daty werkt, en dat is niet het stembiljet of jou zogenaamde rechten. Daar heeft de gemiddelde politicus compleet het Scheisse aan.

    HET wapen van de burger is transparantie. Weten waar de huizen van de politici wonen, welke hoerentent ze bezoeken en hoe ze eruit zien…..zogenaamde privacy is er om misdrijven te laten doorgaan, en niks anders.

    De burger die in staat is om zijn of haar kiesman / vrouw/ broodrooster direct en persoonlijk in levende lijve aan te spreken kan democratie en grondwettelijke rechten laten werken. Enkel zo.

    Mocht iemand een site weten of een mogelijkheid hebben om te weten waar de huizen van hen die bepalen wonen, dan graag een link of andere mogelijkheid tot inzage. Transparantie is het enige wapen dat wel democratie garanderend werkt, een massa met spandoeken met kut PAX is ongeveer zo afstandelijk als een hoer die iedere klant verplicht een bruine papieren zak over het hoofd te doen….

    Wil je vrijheid, zorg voor transparantie en aanspreekbaarheid.

    • Hoi Duchesne,

      Beste wensen voor 2022 en helemaal eens qua transparantie.

      Waar ik het niet mee eens ben is dat we democratie moeten behouden. Ik vind het idioot dat iemand die op mijn zak teert evenveel te zeggen heeft als ik. Het is namelijk een gegeven dat die parasieten zeggen, meervan jou naar mij. Alleen als je netto bijdraagt zou je stemrecht moeten krijgen wat mij betreft.

      Ik heb ooit een online discussie gehad met een medisch ethicus over orgaan ed donatie toen het donor codiciel afgeschaft werd. Ik had er expliciet opstaan dat mijn organen ed alleen er voor mede orgaangevers waren. Nou, wat was ik onethisch zeg. Toen ik vroeg of zij bereid was om zo ethisch mij ook te verzekeren tegen tegen werkloosheid, brand, inbraak etc aangezien het zo onetisch is om met mij met die schade te laten zitten als ik geen verzekering had (gedeeld risico) bleef het stil…..

      Kortom, als je bijdraagt heb je wat te zeggen. Als je profiteert niets, wij die betalen bepalen zou het moeten zijn in mijn optiek.

      Groeten,
      Hugo

      • Dus jij vind dat ik als 54er mijn hele leven gewerkt en nu volledig afgekeurd na twee zware nek en rug operaties door slijtage van het werken ik geen rechten meer heb ??

        • Hoi Marcel,

          Ik zeg zeker niet dat je geen rechten meer hebt. Dat had ik duidelijker moeten zeggen. Absolute rechten zijn absoluut. Zoals lichamelijke integriteit, vrijheid van meningsuiting etc.

          Dat jij door zwaar werk nu in de ellende zit vind ik vervelend te horen. Maar laten we wel zijn. Jij hebt gekozen om dat werk te doen. Niemand heeft je gedwongen dat werk te doen.

          Toen je dat werk had verdiende je waarschijnlijk heel goed. Jouw keuze, prima. Nu je met de negatieve gevolgen zit, jouw probleem en ja, aangezien je geem voorzorg dingen hebt gedaan, jouw probleem.

          Die altijd geeiste ”solidariteit” door mensen die verkeerde keuzes hebben gemaakt ben ik beu. Zit maar eens op de blaren.

          Groeten,
          Hugo

          • alleen als de hele gemeenschap elkaar steunt .kan er vrede zijn en gerechtigheid ,het apart zetten is het begin van het gedonder .

          • @ Hugo – Stemde je voorheen op de VVD? Je attitude in de kwestie welke # Marcel presenteert, vind ik – ik zal het héél netjes zeggen – knap waardeloos. Geeft verder niet, we ‘leren elkaar steeds beter kennen’.

        • Er is nog al wat verwarring in NL over wat een recht is en wat het doet.
          Kort gezegd, een recht is iets wat je hebt waar niemand wat voor betaald of iets voor hoeft te doen. Vrijheid om te reizen, vrijheid van meningsuiting etc.
          De overheid doet alsof zaken waar iemand anders voor moet betalen (via hen als transactiebegeleider die daarvoor een deel neemt) “rechten” zijn. Zoals recht op medische zorg. Medische zorg is geen recht (kan het ook niet zijn) maar een dienst. Iemand moet hier voor betalen, of de dienst verlenen. Dat kan direct, door een vrijwillige verzekering of door kerk/liefdadigheid.
          Sterkte overigens met je rug.

      • Libertarians en de Tea Party in de VS denken er ook zo over. Maar ze hebben nog wel wat over voor mensen die echt ondersteuning verdienen. Echter, er zijn er zat die denken dat ze zorgeloos op anderen kunnen teren. Van mij mogen ze boosters halen, heel veel.

        • Als jullie werkelijk denken dat stemmen en stemrecht (ook à la Hugo) iets met democratie van doen heeft zijn we ver van huis en up shit creek, en dat zijn we dus ook al jaren. Wie was het ook alweer die eens zei dat als stemmen iets goeds teweeg zou brengen het al lang al afgeschaft zou zijn?

          Alleen Griekenland heeft héél lang geleden een relatief korte periode een systeem gekend dat door zou kunnen gaan voor democratie, en dat werkte werkelijk heel anders dan het slappe aftreksel dat we heden ten dage democratie noemen.

          De Fransman Etienne Chouard bestudeerde al jaren hoe dit oude systeem in een nieuw jasje gestoken zou kunnen worden om aan werkelijke democratie te geraken en jullie kunnen veel van zijn ideeën en interviews met deze interessante vogel terug vinden op het internet. De moeite waard!
          https://www.youtube.com/watch?v=SHWJIDymEdI

      • Beste voor 2022. Donor codiciel is hier opgezegd nadat er een verplichte vorm kwam. Het staat me al tegen dat anderen geld verdienen aan organen maar dan denk je ; misschien kan een ander mens er nog door leven of een beter leven hebben. En toen ging de staat het standaard maken….gelijk opgezegd. Dat is een partij gezonde organen die uit een getraind schoon lichaam komen die ze mislopen. Maar ze kunnen nu wel veel Mcdonald organen oorgsten, doorspekt met lachgas en xtc….en straks allerhande twijfelachtige “vaccins”…ik denk dat ze daar nooit aan hebben gedacht. Wie en wat voor soort mensen kiezen voor een donorcodiciel? Ik denk hen die hun lichaam verzorgen en opletten wat ze binnen werken. De kwaliteit van de organen die gratis te oorgsten zijn zal dus wel wat achteruit gaan, net als de overlevingskansen voor hen die organen vragen…maar goed, ik denk wel vaker over dingen in iets diepere vorm na…

        Dat is denk ik de ellende…..

        Democratie kan werken, maar het moet directe democratie zijn. Geen stembuswerk waarbij je de kanidaat waar je op stemt niet kent en al helemal niet op anonieme lui wiens huis verborgen is….dan moet je juist afvragen wat ze verbergen…..dieven doen dat, zichzelf verbergen…

        Wat ik nu zie in de politiek is vooral volgevreten varkens die overal de regels maken, lui die in een ander soort maatschappij de takel van ene pakhuis of het ophijsen van meelzakken in een molen als voornaamste taak zouden hebben….als beweegbaar gewicht. ze zijn niet slim, ze zijn gehaaid, ze weten feilloos waar ze kunnen stelen, wie ze kunnen intimideren en wanneer ze moeten vluchten. Net Marrokanen, maar dan met een figuur als een walrus. En dan heb je uitschieters, die op de meest “belangrijke” poisites zitten maar de meest achterlijke dingen roepen, die zelfs de meest grote sukkel nog doorziet….de absolute topper in achterlijkheid is Timmermans,voornaam Frans, adres onbekend, die stelde dat de Islam al 2000 jaar tot Europa en zijn cultuur behoord. Nou is de islam zelf aan het beweren dat ze al 1400 jaar leven, maar niemand die Frans verwijderd wegens gebrek aan normaal gemiddelde kennis…wie zoiets een top funcitie geeft of ervoor werkt moet zichzelf eens laten testen op persoonlijkheid, want zoiets chef of baas noemen is een eigenschap die enkel mensen met het slaven GEN kunnen tolereren. Hij schijnt in Februari 2022 een ere doctoraat op de TU Delft te krijgen…..ff slikken. Net als koninklijke onderscheidingen zakt hiermee dus ook de waarde van een diploma en titel van deze universiteit tot het niveau Inholland….

        De veren die men in elkaars achterste steekt en Kees die Cornelis word genoemd, tekenen van verval voor wie ze wil en durft te zien…..

  6. AL DEZE BELEIDS MAKERS LEVEN TENDIEPSTE ZONDER GOD EN GEBOD ,HUN ANGELS ZIJN DODELIJK ,ZIJ KRAAIEN MET BARMHARTIGE WOORDEN EN BLINKEN GEPANTSERD ALS EEN LEGER SPRINKHANEN ,MAAR IN HUN STAARTEN ZIT DE HEL VERBORGEN . GELD IS DE MAMMON VAN HET KWAAD , DE WATEREN VAN ONGELOOF GEVEN MODDER EN ENKEL SATANISCHE OVERSTROMINGEN OP . VRIJHEID DEMONISCHE VRIJHEID IS HET GEVOLG VAN EXTREME GODS VERLATING .DAAROM BREKEN DE SCHAKELS VAN GEZINS LIEFDE ,EN GAAT DE KETEN VAN GOED EERLIJK OPRECHT MAATSCHAPLIJK ECONOMISCH DENKEN EN DOEN KAPOT ,WANT BLINDEN KUNNEN NOOIT BLINDEN GENEZEN ,EN DOVE HARTEN ZIJN NIET IN STAAT DE DOVE ONGEHOORZAAMHEID IN STAD EN LAND VOLK EN REGERING TE GENEZEN ,GOD ZEGT WEE U ALS IK VAN U GEWEKEN ZAL ZIJN ……….TOCH ZAL JEZUS CHRISTUS AAN ZIJN EER KOMEN .

  7. https://www.aangiftehugodejonge.nl/wp-content/uploads/2021/12/Aangifte_Hugo_de_Jonge.pdf
    https://www.aangiftehugodejonge.nl/aangifte/

    ‘Inmiddels zijn er meer dan 65.000 medeaangevers voor de aangifte tegen Hugo de Jonge. De mogelijkheid om via deze weg aangifte te doen sluit op 7 januari 2022 om 23.59 uur. Daarna wordt de aangifte gesloten.
    Maandag 10 januari 2022 om 11 uur wordt de aangifte ingeleverd. De aangifte heeft 3 doelen:
    1. Vervolging van Hugo de Jonge
    2. Een duidelijk signaal afgeven
    3. Dossiervorming
    Of het OM tot vervolging over zal gaan blijft afwachten. In ieder geval kijken er meer dan 65.000 mensen mee die klaar zijn met de uitspraken van Hugo de Jonge die, volgens de medeaangevers, oa. vallen onder haat zaaien en groepsbelediging.’

    • ik heb mijn persoonlijk beoordeleing en vonnis over Hugo en consorten al geveld. in het openbaar ministerie heb ik nul vertrouwen, het is dezelfde organisatie die aangiften van de een direct met voorrang behandeld en die van een ander negeert. Die lui van voorgedrukte aangiften en bonnetjes voor drugshandelaren die dan een deel buit mogen houden en een nieuwe naam krijgen….en daar verwacht je rechtvaardigheid en het volgen van de wet van…

      …en dan niks gezegd over de rechters die iets moeten beoordelen….de een wacht 5 jaar op behandeling van een rechtszaak en mag dan via video verbinding even iets zeggen, en een Rutte kringt binnen 24 uur een nieuw vonnis naar wens omdat een lagere rechtbank hem ongelijk gaf…

      ik weet niet hoor, maar voor gerechtigheid moet je zelf hooivork in hand nemen. Wet en rechten zijn net zo leeg als het stukje moraal en ethiek van onze regering en overheid.

      Gerechtigheid komt voort uit eigen hand.

      • Ik ben het 100% met je eens. Heb zelf dan ook niet mede ondertekend, maar wilde de situatie toch even voorleggen … Ben overigens al wel helemaal klaar met petities en zaken van deze strekking. Doende wijzer geworden … Het helpt allemaal werkelijk geen ene fuck.

  8. Dus jij vind dat ik als 54er mijn hele leven gewerkt en nu volledig afgekeurd na twee zware nek en rug operaties door slijtage van het werken ik geen rechten meer heb ??

    • Hoi Marcel,

      Ik neem aan dat hij dat niet vindt. Maar een gezinsverenigde imam met 4 vrouwen uit Eritrea die nooit een vinger bewogen heeft, niet voor of na zijn immigratie, zou dus niet dezelfde (stem)rechten moeten hebben als jij en ik.

      • ik vind dat een Iman uit Eritrea hier niets te oeken heeft en wat mij betreft een oversizes hernia veroorzaakt door drukverplaatsing mag ontvangen…

        Voor de rest: het blijft een opzettelijk misverstand dat iede3reen in een uitkering profiteerd, maar voor arbeidsongeschiktheid en werkloosheid betaal je gewoon een verzekerings premie naar verhouding tot je inkomen. Dat daar misbruik van word gemaakt is vooral te danken aan VVD, CDA en PVDA beleid waarbij grote groepen mensen in de 70 en 80er jaren werden ontslagen en in de WAO gestopt….dat was voor werkgevers toen een uitkomst….

        De mensen die nu arbeidsongeschikt worden of werkloos zijn vaak slachtoffer van beleid en falend beleid op alle maatschappelijke vlakken. Bijvoorbeeld slachtoffers van geweld door asielratten, verkeers slachtoffers omdat anderen totaal overstressed of met een Egyptisch rijbewijs rondkarren, of met lachgas de zuurstof verplaatsen….Dity land , beter gezegd, deze politieke dictatuur maakt burgers kapot op alle mogelijk denkbare vlakken. Niks herders van de samenleving, maar slopers van alles wat mensen verbind.

        De discussie van stemrecht en voor wie wel is een moeilijke, ik ken werkende mensen die via een stemwijzer gaan stemmen en eigenlijk dus geen idee hebben van de wereld om zich heen maar gewoon reclameblaadjes vergelijken. Dat maakt een stem uit overuitging en met motivatie van een ander waardeloos.
        Op dat vlak faalt het systeem.

        Feit blijft dat alle socile voorzieningen nu worden ingezet voor asieleisers, en dat daardoor vele eigen Nederlanders steeds minder hulp krijgen.
        Het sociale systeem is hier met een overgereguleerd land en weinig alternatieven om ongestoord zelfstandig te kunnen en mogen leven. Overal zijn verboden voor of regels die betaling vereisen in vele vormen. Huurtoeslag is omdat de prijs van wonen kunstmatig absurd hoog is gehouden. Alles is gereguleerd en de gaten worden met regelingen nog enigzins gecamoufleerd. Vrijheid is in Nederland een dikke portomonee en dan mag je ook alles doen. Bonnetje van Teeven is ongeveer de norm qua rechtvaardigheid.

        Als morgen het sociale systeem instort en d eregels blijven bestaan sterft de helft van de bevolkig binnen 6 maanden. Niet door honger maar door moord en doodslag. Van mij mag dat gisteren gebeuren, liever duidelijkheid dan leugens blijven vreten.

  9. Ja, dat het doel duidelijk is is mij ook wel duidelijk.
    Het doel heeft totaal niets met iemands gezondheid te maken. In tegendeel.
    Het probleem waar de satanisten mee zitten is dat het vrijwillig moet gebeuren.
    Hoe gaan ze dat doen?
    Kan maar op 1 manier: Al je aardse bezittingen afpakken totdat je toestemt.
    Openbaringen 13.
    Nu weet ik niet wat er precies onder al je aardse bezittingen valt, maar leuk is anders.
    2/3 heeft al toegestemd, dus die keren zich t.z.t. tegen je als ze zo dom blijven.
    Blijf of ga bidden.

  10. De QR code is het doel en de injecties zijn de motor van het systeem. Daarnaast is er de depopulatie agenda voor de klimaatdoelstellingen door middel van gif injecties. Minder mensen, minder CO2….het leugen narratief.

  11. Het is moeilijk te zeggen of ze deze verplichting echt menen, of dat ze dit zeggen gewoon om de bevolking te demoraliseren, zodat men alle hoop op een menswaardig bestaan opgeeft, de kop laat hangen, en toch de gifspuit gaat halen.
    In elk geval toont dit voor de zoveelste keer aan dat ons “democratisch” systeem een volledig bedrog en een belachelijke komedie is.
    De bevolking wordt in de waan gebracht dat ze iets in het staatsbestuur in de pap te brokken hebben, maar deze schijnvertoning leidt alleen tot een bende hersenloze marionetten die het democratische theater opvoeren voor het naïeve publiek, terwijl de sadistische internationale samenzweerders op de achtergrond echt aan de touwtjes trekken.
    Zelfs al zouden we al deze politici op het schavot brengen, en een mooie grote stapel maken van hun smerige koppen, het zou niets opbrengen op langere termijn, want de volgende generatie democratische politici zou opnieuw een bende hersenloze sullen zijn, die gedwee de bevelen van de internationale bende van duivelaanbidders uitvoeren.
    Zo gaat het immers altijd en overal in onze “westerse democratieën”, want het systeem is speciaal hiervoor ontworpen.
    Democratie is daarom het slechtst mogelijke politieke systeem.
    Voor een alternatief voor deze dodelijke waanzin, luister naar het National Alliance Radio Netwerk:

    http://104.167.4.67:8115/stream

    Of bezoek de websites:

    https://nationalvanguard.org/articles/
    http://www.vanguardnewsnetwork.com/

  12. Natuurlijk gaan ze ons verplichten tot die vaccinaties, anders hebben ze geen reden om die Nazi-paspoort in je strot te duwen! Alles draait tenslotte rond die datapaspoort.
    Ze willen ons voortdurend demoraliseren zodat we uiteindelijk toch maar kiezen voor de jab.
    Hun psychologen denken echt dat we allemaal kleine kindjes zijn die zoals hen bang zijn voor de dood.
    Soms is geweld nodig en onze overheid zal dit nog wel eens heel duidelijk bevestigen.
    Ze gebruiken nu al veel geweld bij vredige demonstranten. En wil het nog steeds zien gebeuren dat je met witte ballonnen onze kinderen zal redden van een vreselijk communistisch controle systeem gekoppeld aan dat infuus waarmee ze ons immuunsysteem willen mee vervangen.
    Ze hebben veel mogelijkheden om ons te verplichten en noem er een paar op.
    Een slimme politieker zal dat nooit PLOTS massaal laten gebeuren want weten heel goed dat we dan te sterk staan, die worden bijgestaan door psychologen.
    Vroeg of laat komen ze ons één per één thuis bezoeken met een dokter en enkele politiemensen…..
    Voor hun onzin hebben ze ongelooflijk veel geld geprint en hebben plots wel een leger politiemensen met modern gevechtsuitrusting….
    Dus alles zal zachtjes aan gebeuren zonder de weet van de grote massa.
    Maar eerst moeten ze groepen creëren die elkaar haten(gevaccineerden tegen de ongevaccineerden et vice-versa) en dat blijkt nu al zeer goed te lukken.
    Reken ook niet op de hulp van veel ambtenaren of werkmensen, veel mensen hebben een lening lopen, staan er alleen voor met kindjes en verdienen amber hun boterham; die zijn doodsbang om hun job te verliezen.
    Ze kunnen ook wachten op de komst van dat digitaal geld en cashgeld afschaffen.
    Waarschijnlijk zal dit nu al in 2022 gebeuren want zijn daar druk mee bezig.
    Ontvang je geld van de overheid dan kom je als eerste aan de beurt.
    Je ontvangt je pensioen pas wanneer je voldoet aan de vaccins… en wie zal deze groep helpen bij een verplichting? Stel vast dat veel werkende mensen deze groep beetje haten want houden geen rekening hoe hard die soms gewerkt hebben voor dat pensioentje. Er was vroeger weinig sprake van vakbonden….
    Wat later komen de gehandicapten aan de beurt…. Wie zal opkomen voor die groep?
    Die groep wordt vooral gehaat omdat die een parkeerplaats hebben bij de supermarkt.
    Daarna komen de mensen zonder werk of sociaal gevallen aan de beurt… Wie gaat deze groep helpen? Verdeel en heers is een wapen die je niet mag onderschatten en wordt overal toegepast.
    En wees gerust ook de werkende mensen komen aan de beurt.
    Al die kleine bedrijven moeten verdwijnen en wanneer de banken failliet gaan kunnen ze enorm veel mensen chanteren. Je spaarcenten kan je dan zelfs beter vergeten want die moeten de banken redden. Onze kleinkinderen zullen fier zijn op ons en ons bedanken dat we de witte ballonen uit de kast hebben gehaald om hun toekomst te verzekeren.
    Zelfs je huisdieren zullen goed moeten opletten…..

    • Goed verwoord .
      @Jossi .
      Sterker nog een mevrouw die heeft alleen AOW (zoals velen)
      Ze moet leven van 10€ per dag .
      Een statushouder krijgt A voorang op de woningmarkt.
      Alles is betaald meubels en aanverwante.
      En een grotere uitkering dan bovenstaande mevrouw 🙁
      Zelfs een gedeelde dubbelle woning om dat ze zo kinderrijk zijn .
      En ze blijven echt niet op kleinere locaties wonen .

      • Klopt Cor, ik help veel van die mensen, vanaf hun 14 jaar zo’n 11 uren per dag gewerkt in zeer ongezonde werkomstandigheden.
        En nog steeds blijven vooral linkse mensen geloven in een rechtvaardige democratie. Ze klagen wel maar blijven op dezelfde idioten stemmen.
        Volgens mij is die fake democratie al gemaakt na de Franse revolutie of veel eerder. Wat later kwam die mooie naïeve verslaafde Hippiecultuur (Flowerpowerbeweging – Make love no war) en de liedjes zoals ‘Imagine’ van John Lennon zijn super goed maar maakte die mensen nog gekker.
        Die konden geen onderscheid meer maken tussen fantasie en werkelijkheid, ze gingen zelfs in grotten wonen, haha
        En aan de lopende band werden liedjes gemaakt over – Open Borders…
        Tja… we zullen dus oogsten wat we zaaien en tussen die zaadjes zit vooral Divide et impera.
        En aub geef die statushouders alles wat ze nodig hebben of je discrimineert en je bent Hitler-zoon.
        Maar die Nazi-paspoort is voor die linkse moraalridders meestal geen enkel probleem en een must.

  13. verplicht “vaccineren”: impliceert boetes en bij niet betalen de gevangenis of beslaglegging woonruimte/inkomen en dakloosheid ± kost het de samenleving meer geld aan uitkeringen/kosten gevangenschap daardoor strafblad en daardoor minder kans op werk en dus grotere werkloosheid: hebben de ambtenaren van sociale dienst meer werk te doen om mensen aan het werk te krijgen die bovendien kans op werk bewust frustreren door ´vaccinatie´+ te weigeren , dus ivm niet meewerken aan vinden van werk, het frustreren van de kansen op werk minder uitkering, bij recidivi en volhaden in weigering wordt uitkering stopgezet, meer daklozen. een gezellige boel wordt het straks op straat.

    • Klopt d, die boetes is ook mogelijk en vreselijk…
      Maar daarvoor heb je mensen nodig met werk of enig bezit anders ben je heel moeilijk te raken.
      Die kiezen wel voor de gevangenis. En schat die groep zonder werk of bezit redelijk groot.
      Dus Bill Gates zal zeker niet tevreden zijn.

  14. Beste Hugo,
    Je spreekt je tegen…
    Democratie heeft nooit bestaan; moet je wel doen geloven dat je iets te zeggen hebt.
    België is zeer goed voorbeeld ! Daar is er sprake van de cordon sanitair…. De winnaars (Vlaams Blok) werden toen netjes de mond gesnoerd en na al die jaren nog steeds… en de grote verliezers zijn nu plots terug aan de macht. Mogen terug dezelfde onzin uitkramen… Ik walg van onze democratie zonder extreem rechts te zijn. Ben je (extreem) links dan is idd democratie een wondermiddel.

    Geef je wel gelijk dat iemand die op je kap leeft minder moet toeteren maar er is toch een democratie aanwezig in je land? Moeten de winnaars dat onrecht dan niet regelen?
    Heb je nog steeds niet door dat verdeel en heers boven je democratie staat want waarom krijgen die mensen anders zoveel rechten?
    Met geldzaken blijven we wel steeds in de problemen zitten want wie heeft nu alle macht in handen? Die 1 of 2 % super rijken delen nu de lakens uit en willen ons zelfs ombouwen tot moderne slaven.
    Je democratie lappen ze heel duidelijk ook netjes aan hun laars of niet?
    En dat gaat dus over heel de wereld.

    Over orgaan donatie ligt de lat bij mij ook anders, ik lig echt niet wakker wat ze na mijn dood met mijn organen doen. Als ik iemand daarmee kan helpen ben ik blij en of die nu zwart, rijk , arm wit, geel of moordenaar is kan mij echt niet schelen want weet dan niks meer.
    Ben ik minder egoïstisch ingesteld of ben ik onethisch?

    Klopt wel dat als je bijdraagt je ook iets meer te zeggen mag hebben.
    Valt natuurlijk te zien wat die meer zeggenschap is? Verplichte vaccinatie?
    Maar ook hier heeft onze democratie alles netjes voor ons geregeld of toch weer niet?
    Je democratie zal ook bepalen wanneer je een profiteur bent want in elk domain bestaan daar duurbetaalde experten voor die je op tijd stamp onder je gat geven.

    Moest hard lachen met “Alleen als je netto bijdraagt zou je stemrecht moeten krijgen wat mij betreft.” Echt kapot gelachen want ik loop al meer dan 25 jaar niet meer naar de stembus uit onvrede.
    Mij krijg je nooit meer naar de stembus en daar nog nooit een boete voor gekregen.

    Sorry, maar je democratie is een Utopia en heeft nooit gewerkt, hoop dat het nu meer duidelijk is.

    • Het klopt dat alleen organen uit nog levenden kunnen worden gehaald.

      Maar dé praktijk.
      Stel je krijgt ongeluk, wordt afgevoerd en bent er zwaar aan toe (40% overlevingskans)
      Een n.n.b.n. te noemen duitser met dikke kop ligt ook kritisch in het ziekenhuis (15% overlevingskans). Redden heeft spoed.
      1x raden naar wie de mogelijk levensreddende organen gaan.

      En ze gaan echt niet eerst kijken of je in het weigerregister in het land waar dit gebeurt staat)
      Ik ben TEGEN en wil pertinent zelf ook geen organen van een vreemde.
      Helaas is dit niet vast te leggen.

      Hetzelfde voor de injecties…liever thuis doodgaan dan op de IC bij huurmoordenaars.

      • Ik vrees dat je hierin 100% gelijk hebt. Het interesseert (semi-)ambtenaren helemaal geen ene drol wanneer men de wetten kan omzeilen. En van deze beroepsgroep hebben ‘we’ er velen. Vandaar o.a.(!) dat Nederland een van de hoogste belastingtarieven hanteert. Bedacht ik me …

  15. Duit in zakje doen .
    Dit bovenstaande topicis al kamer breed . 😛
    Lees deze collum eens door van Xander ..
    Bof het is zondag en een bijbels sfeertje is nooit weg

    https://www.xandernieuws.net/algemeen/kosmische-ramp-binnen-20-jaar-onvermijdelijk-door-versnelde-afname-magnetische-veld/
    Off Topic:
    Ik had op beschaafde manier willen reageren op Hugo (groeten vriend)
    Maar heb mij kunnen inhouden om niet te reageren op zijn “hoger opgeleid ” ik heb nogal een eigen mening over hoger opgeleid gezever (sorry Hugo voor de woord associatie ) 😀
    Ik zie een hoger opgeleide niet echt overleven in barre omstandigheden en het maken van een simpel vuurtje en de wijsheid van de natuur begrijpen en je overlevings handellen in de dagelijks leven te gebruiken . Dit zeg ik zonder iemand van deze kunde belachelijk te maken hoor .. slaat nergens op een ander op zijn of haar woordvorming te kruisigen > 🙂
    Ten overvloede fijne dag allemaal en een inhoudelijk (voor wat er nog mag komen) 2022.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in