© Freepik

Brian Shilhavy van de website Global Research onderzocht gegevens van het Vaccine Adverse Events Reporting System (VAERS) en vond een schokkende toename van meldingen van hersenletsel na de COVID-19 vaccinatie, schrijft Belle Carter.

“Ik ontdekte dat er een toename van 2.000 procent of meer is van het aantal gevallen van hersenletsel dat gemeld wordt na COVID-19 injecties,” zei hij.

Er werden 64 gevallen per maand gemeld sinds de distributie van het COVID-19 vaccin in december 2020 begon. Ter vergelijking: er werden 1.068 gevallen van encefalopathie gemeld na andere door de FDA goedgekeurde vaccins in de afgelopen 30 jaar, voor een gemiddelde van minder dan drie gevallen per maand.

Shilhavy zei ook dat er een zeer duidelijke correlatie is met de toegenomen vaccinaties van kinderen met de stijgende autismecijfers in de Verenigde Staten, hoewel de gezondheidsdiensten van de regering weigeren een oorzakelijk effect te erkennen tussen het overladen kindervaccinatieschema en de diagnoses van autisme.

Behalve hersenbeschadigingen bleken ook verzwakte harten en bloedklonters bijwerkingen te zijn die bij kinderen gemeld werden na COVID-19 vaccinaties.

Uit een eerder in mei in het Journal of Neuroimmunology gepubliceerde casestudie bleek dat een 15-jarig meisje encefalopathie, myocarditis en trombocytopenie tegelijk kreeg na het krijgen van de tweede dosis van het Pfizer COVID-19-vaccin.

“Voor zover wij weten, is dit het eerste gerapporteerde geval dat encefalopathie, myocarditis en trombocytopenie tegelijk ontwikkelde na de tweede dosis van het Pfizer-BioNTech mRNA-vaccin (BNT162b2), ondanks geen bijwerking na de eerste dosis van hetzelfde vaccin,” schreven de auteurs van de studie.

De auteurs stelden voor dat er meer onderzoek moet worden gedaan waarbij meer gevallen betrokken zijn, om de precieze pathogenese achter deze neurologische en cardiale manifestatie en de oorzakelijke rol van het vaccin te weten te komen.

Bill Gates: Ik stopte Trump van onderzoek naar vaccins

“De clinicus moet op de hoogte zijn van de mogelijke bijwerking na COVID-19 vaccinatie en hen op de hoogte brengen en behandelen volgens het beste bewijsmateriaal dat beschikbaar is,” raadden de auteurs aan.

Kinderen raken gewond en sterven na COVID-19 vaccinaties

Asheley Carbajal Garcia, een 15-jarig meisje uit Mexico, is op 13 maart overleden – slechts vijf dagen nadat zij het Pfizer-vaccin gekregen had.

Rosario Flor, de moeder van de tiener, zei in een interview dat haar dochter op 8 maart in Ayutla de eerste dosis van het vaccin had gekregen. Een dag later had zij hoofdpijn en men gaf haar paracetamol. Zij werd naar het streekziekenhuis gebracht nadat zij begon over te geven en stuiptrekkingen kreeg.

De tante van het slachtoffer, Rosaura Carbajal, zei dat haar nichtje een gezond meisje was en dat zij nooit een ziekte had gehad. “Haar dood zou veroorzaakt kunnen zijn door een ernstige reactie op het COVID-19 vaccin,” zei Carbajal.

Ivan Hernandez Diaz van het Mexicaanse Welzijnssecretariaat was er snel bij om te concluderen dat het vaccin niet de oorzaak van Garcia’s dood kon zijn. “Het beeld van de complicaties komt niet overeen met de bijwerkingen die het Pfizer-vaccin vertoont,” zei hij.

Intussen heeft Dr. Ezequiel Martinez, een chirurg en verloskundige, een onafhankelijke beoordeling van het geval gemaakt en zijn mening openbaar gemaakt, zeggende dat de artsen van het officiële gezondheidsstelsel niet willen toegeven dat de COVID-19 injecties enorme schade onder de bevolking aanrichten.

“Als zij niet gevaccineerd was, zou zij nog in leven zijn. Zeer waarschijnlijk had de minderjarige al een eerder ongediagnosticeerd letsel, en een aneurysma is niet iets dat door het vaccin opgewekt kan worden, voor zover ik weet. Het vaccin kan echter wel stollingsveranderingen veroorzaken die bloedingen in de hand werken, en het kan ook hypertensieve crisissen veroorzaken bij jonge mensen. Deze twee kunnen bevorderen dat het aneurysma groeit en zich uitbreidt,” zei hij.

De propagandaoorlog (Deel II)

Een ander geval van hersenletsel dat de dood van een tiener veroorzaakte, is dat van Danylo Zinneck Nobre, een 15-jarige jongen uit Brazilië.

Hij nam twee doses Pfizer, de eerste op 24 augustus en de tweede op 19 oktober 2021. Na 18 dagen had hij zwakte in zijn benen, wazig zien en zwaar gevoel in het hoofd.

Op 6 januari kreeg hij een aanval en werd hij geïntubeerd wegens slikproblemen en onduidelijke spraak.

Nobre werd gediagnosticeerd met de auto-immuun Bickerstaff Hersenstam Encefalitis, een zeldzame neurologische ziekte van het perifere en centrale zenuwstelsel. Hij onderging een plasmaferese-behandeling, waarbij het bloed wordt gefilterd om de stoffen die het plasma aantasten, te verwijderen. Maar in de vijfde sessie kreeg hij een hemorragische beroerte. De jongen overleed op 3 maart.

Op 27 april plaatste Maryglace Balasabas, tante van een achtjarig Filipijns meisje, op Facebook: “Mijn nichtje Tanya is momenteel in het ziekenhuis wegens encefalitis nadat ze haar tweede dosis vaccin had gekregen.”

In de commentaarsectie bedankte de moeder van het kind, Shannon Nunez, Balasabas voor haar hulp. Zij postte op 1 mei ook dat haar dochter momenteel herstellende is en dankte haar vrienden en familie voor de gebeden en de financiële steun.


Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Studie bevestigt: Pfizer-vaccin veroorzaakt neurodegeneratieve ziekten



Volg Frontnieuws op Telegram

Lees meer over:

6 REACTIES

  1. Een troost, van corona loop je ook hersenletsel op. Heb dat opgelopen na covid in maart 2020. Dus of je nou door de kat of door de hond gebeten wordt het maakt niet uit.

    • Dus jij wil zeggen dat je van Corona hersenletsel hebt gekregen??
      Heb je niet daarvoor nog een injectie gehad van Pfizer?

      Een kennis van onze vriendenkring heeft jaren terug (2014 ofzo) ook een griep gehad waardoor zijn hele immuunsysteem lam werd gelegd en moest opnieuw leren lopen en praten.
      De griep kan ook gevolgen hebben voor je gezondheid.

      Een normaal mens die een goed afweersysteem heeft, zal nergens last van hebben na herstel.
      Zeker als het herstel snel verloopt.
      Loop je er langer mee en gebruik je geen ivermectine, dan zal je lichaam steeds meer aftakelen.

      1 ding is zeker. Geen spuit weet je iig zeker dat je niet al die achterlijke bijwerkingen krijgt.
      Ze weten niets over langer termijn dus om dan zo’n bericht te schrijven is een beetje apart.

  2. Kijk mensen die een test of giftspuit nemen of meerdere die zijn al geestelijk van het padje want een normaal mens trapt daar niet in dat wilt zeggen dat aan dat soort schaapjes niet veel verloren gaat, wij weten al inmiddels dat de elite en de macht hebbers geen prik hebben genomen en dat zij ik al van dag een ben zelf in hun ogen een onnozele en dat wil ik ook graag zo houden.

  3. Allereerst nog maar eens deze herhaling…..

    De VAERS word voor zo’n 10%-15% gebruikt en gevuld. Zeer tragisch laag percentage en dat is niet voor niets. Het is big pharma er alles aan gelegen negatieve beeldvoring, te torpederen. Meer dan 70% van alle artsen wereldwijd krijgen, op welke manier dan ook, incentives van big pharma. Dat gaat van gratis seminars aan de andere kant van de wereld, inclusief riant verblijf en ‘goodiebag’ tot regelrechte financiele ‘injecties’ voor promotie van medicijnen.

    Neem alleen bovenstaande, en je begrijpt meteen hoe dubieus cijfers dan zijn in werkelijkheid. Zijn het werkelijke vijfers die worden aangemeld? Moet je die nog eens met factor 5-6 vermenigvuldigen om een reeeler idee te hebben van de ellende met de genspuiten.

    Sinds november 2020 waarschuwen wij voor he inzetten van de pandorabox/russischRouletteGenspuit mrna’s. De eenvoudige reden is dat deze ongecontroleerd werkt in je lichaam, je immuunsysteem tot actie aanzet. Laat je je inspuiten met een spike producent, zoals nu gebeurd, zullen cellen in jouw lichaam ‘spike producenten’ worden waarna jouw immuunsysteem blijvend daartegen acteert,

    Dat proces duurt net zo lang tot jouw immuunsysteem het niet meer aan kan of…. dat de natuurlijke inkapseling door bloedplaatjes en cellen, zoveel klontering in jouw lichaam heeft veroorzaakt, dat jouw organen het begeven.

    Lees, bloedstolling slipt aderen versneld dicht waardoor je ergens in jouw lichaam organen ziet uitvallen. Dus de hartspier problemen, longembolie, nier, leverfalen, hart en herseninfarcten, racen de pan uit. Niet aleen bij ouderen, ellendiger ook bij jongeren onder de 40. Vooral bij vrouwen komt er krankzinnig veel ‘spontane’ abortus voor en zwangerschap na de genspuit, is eveneens debet aan de enorme toename aan ‘sudden infant death (SID’s)

    Zogenaamde experts die bovenstaande bagatelliseren, ontkennen, afwijzen, tot complot theorie verklaren, zijn diabolische wezens die helemaal niets geven om de door hun veroorzaakte leed en doden. Datzelfde geld ook voor een ieder die een genspuit zet. Die is namelijk medeverantwoordelijk voor doodslag, zelfs moord.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here