Het Britse Channel 4 heeft onlangs een pedofiel geïnterviewd in een duidelijke poging om deze verontrustende afwijking te destigmatiseren.
De Britse media interviewde een zelfbenoemde “deugdzame pedofiel” die zichzelf “Mouse” noemde, blijkbaar vanwege het sinsiter uitziende masker dat hij droeg om zijn identiteit te verbergen, bericht Thepeoplesvoice.
Tijdens het verontrustende interview hield ‘Mouse’ vol dat hij niet voor uw kinderen kwam….
In de YouTube-beschrijving verklaart Channel 4: ‘Mouse’ is een zelfbenoemde ‘deugdzame pedofiel’, wat betekent dat hij zich seksueel aangetrokken voelt tot kinderen, maar de bewuste keuze heeft gemaakt om niet naar die gevoelens te handelen en een kind te misbruiken. Hier wordt hij geconfronteerd met een aantal zeer moeilijke vragen van leden van het publiek…”
InfoWars meldt: De interviewers zelf leken verontrust door en onsympathiek met de duistere verlangens van Mouse, maar het feit dat het nieuwsorgaan besloot om een platform te bieden aan een pedofiel doet op zichzelf al wenkbrauwen fronsen.
“Ik ben een pedofiel, maar dat maakt me nog geen misbruiker,” zei Mouse voordat hij toegaf dat hij vrijwilligerswerk deed waarbij hij in de buurt van kinderen werkte.
“Ik denk dat ik wel eens aan de mogelijkheid heb gedacht” om ze te misbruiken, zei hij.
“Ik accepteer de term ‘stoornis’ graag, net zoals ik dat met ‘seksuele geaardheid’ doe,” voegde hij eraan toe.
Ondanks de poging van het nieuwsorgaan om de verlangens van de pedofiel te bagatelliseren door te benadrukken dat hij er nooit naar gehandeld heeft, waren de reacties op YouTube en X doorspekt met kritiek en oproepen om pedofielen uit de samenleving te houden, ongeacht hun criminele verleden.



Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.
GREAT RESET DOSSIER
2023: Een jaar waarin alles plotseling allemaal tegelijk losbreekt
Gisteren zat ik onder de appelboom, ik had wat boodschappen gedaan en ging even langs, er lagen wel erg veel appels op de grond, dacht ik en legde er wat opzij. Het ging nu niet over de zwaartekracht. Twee peuters kwamen eraan met een heel klein gekleurd emmertje om de appels op te rapen, één een meisje in een rokje met een grote luier; ze keek me met blauwe, wijd open ogen aan en vertelde me dat ze appels kwam halen. Zo geschiedde. Ze keek iedere keer naar me als ze er een vond. Ik zei dat ze niet allemaal goed waren, maar ze zei dat ze ze allemaal mee moeten nemen.
Wat wil je zeggen met deze reactie John?
Let God sort them out augustus 29, 2023 at 09:40
Dat vroeg ik me ook af.
Zo makkelijk is het om kinderen te grijpen en pijn te doen.
En zo makkelijk is het ze gewoon kind te laten zijn en hun ding te laten doen. Appels oprapen in een veilige omgeving.
Ouders moeten op hun kinderen letten en dit alles, kinder misbruik, komt doordat die mensen ZELF seksueel misbruikt zijn.
De kern aanpakken.. de cause.. niet de uiting… wordt tijd.
Vrouwen vallen op smerige mannen die dat doen en visa versa… want vrouwen kunnen dit net zo goed doen bij kinderen.
Het is een mentale ziekte… ONTSTAAN doordat ze het genormaliseerd hebben dankzij hun eigen jeugd (trauma’s).
Maar vooral vrouwen moeten eens kritisch gaan worden op zichzelf…. zij doen het de kinderen uiteindelijk aan.. want; exposen hun kinderen hieraan.
Euh je hebt een beetje verstarde kijk op pedo’s.
Ik ken hele rijke welvarende mensen, wiens vader hen misbruikt heeft
Adel nog wel. Even voor de duidelijkheid pedofiele is tegenwoordig eigenlijk een elite ziekte.
Daar komt het het meest voort.
Pedofielen bewegen zich overigens al duizenden jaren in alle lagen van de bevolking.
En nee een pedofiel is juist vaak nooit misbruikt. Een pedofiel is een NARCIST die meent dat hij of zij alles mag uitvoeren wat in hun opkomt. Het is dus de narcistische persoonlijkheidstoornis waar je naar moet zoeken en homo’s die graag jonge jongens van 15 in hun kont pakken. Onderschat homo’s ook niet. Doen zich integer voor maar als ze de kans krijgen om een ventje van 15 in zijn kont te kunnen pakken doen ze het. Basta.
Natuurlijk, het is weer de schuld van de moeders. Mannen verkrachten onze kinderen, maar het is de schuld van de vrouwen (en als vrouwen verkracht worden was het hun eigen schuld omdat ze een te korte rok aanhadden) Je kunt je kind niet 24/7 in de gaten houden, een kind heeft ook recht om met vriendjes buiten te spelen en de wereld te ontdekken. Mannen moeten gewoon met hun fikken van iedereen afblijven en leren zichzelf te beheersen en anders hulp gaan zoeken.
@Sandra…
Laat je niet polariseren. De meeste mannen zijn geen verkrachtende pedo monsters. De meeste mensen zijn gewoon oké. Het gaat in al deze onderwerpen steeds om een heel klein groepje gestoorde idioten!!! En alle ‘gewone’ mensen juichen om deze monsters te vernietigen.
Ik weet dat het een kleine groep is, daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat deze gast de vrouwen (moeders) de schuld geeft. Vind de vrouwenhaat hier (bij een enkeling) niet prettig.
Zelfs in de gevangenis, en dat zijn doorgaans geen lieverdjes hebben pedo’s ook geen leven. Ik heb wel eens een filmpje gezien ( in het begin van het internet nog) hoe ze er in Peru mee omgaan. Die kunnen dus elke dag bukken voor hun mede gevangenen. Tot het bloed langs hun benen loopt. Wat ik daarvan moet denken weten ik ook niet, maar dat vinden ze daar een gepaste straf geloof ik.
WAT THE F*CK IS DIT VOOR RARE REACTIE JOHN… flikker op man…
Weer zo’n typisch voorbeeld van John being John.
Maar wat de reacties aangeven is dat veel mensen hun onschuld kwijt zijn. Je kunt niet eens meer normaal met kinderen omgaan als man of er wordt wat bij gedacht. En gelijk word je verdacht.
Wat voor samenleving zijn we toch in beland? Je kunt niet eens meer gewoon aardig zijn tegen iemand of er wordt wat bij gedacht.
En vergis je niet: de man is wel degelijk pedosexueel. Want hij wordt er sexueel door opgewonden. En meestal zijn deze mensen als kind ook al misbruikt. Hiervoor moet er echt een steekje los zijn en vaak gebeurt dat op jonge leeftijd al dat je geen onderscheid meer kunt maken. Dat je remming weg is.
Ik vind ook nog steeds dat het woord pedofiel misplaatst is. Bijna iedereen houdt van kinderen. Daar zit het grensoverschrijdend idee niet. Maar als je er door opgewonden wordt.
John geeft een soort van rohrshach test: wat zie jij?
En vergis je niet: de man is wel degelijk pedosexueel.
Sorry maar hier herken ik me echt niet in.
Gijp augustus 30, 2023 at 09:20
Hij bedoelde de vent in het filmpje, die gast met het masker van de muis op.
https://www.skoften.net/skft/3492847/ondertussen-op-een-pride-festival-in-ottowa-canada
Ringwerpen op gekleurde dildo’ s
De tests hebben betrekking op drie aspecten van de mens. Ze zijn in de eerste plaats een test van de zin. De begeerte bestaat uit de neigingen inherent aan de dierlijke aard en dit zijn er drie: seks, fysiek comfort en geld. In de tweede plaats zijn het de beproevingen die verband houden met verlangen en het astrale gebied. Deze zijn subtieler van aard; ze zijn niet inherent aan de dierlijke aard, maar worden opgelegd door de begeerte-aard en het zijn er weer drie: angst, haat en ambitie of verlangen naar macht. Dan zijn er, ten derde, de beproevingen van de lagere kritische geest, namelijk trots, afgescheidenheid en wreedheid. Bedenk dat de ergste vorm van wreedheid niet van fysieke aard is, maar eerder van mentale aard is.
wat zeg je nou allemaal? ben jij zelf een pedo of een politicus?
Ik snap nu je eerste reactie denk ik. Je doet een vreemde test die ik zeer dubieus vindt. Alles begint idd in je gedachten. Als je in onder een artikel over pedo’s een dergelijk verhaaltje schrijft, creëer je logischerwijs een associatie en een oordeel bij de lezers. Bij mij creëer je dmv je verhaaltje een gedachte dat jij misschien wel een pedo bent zoals in dit artikel. Dat kan je dan labelen als dat ik als lezer mentaal iets invul en/of dat ik wreedheid toepas, maar jij creëert een associatie en een gedachte obv een voorgaand artikel, en dan zeg je dat het mentale wreedheid is als er een oordeel in andermans gedachten ontstaat. Jij creëert dat vriend. En dan ga je preken over mentale wreedheid. Dat heet gewoon manipulatie of gaslighting. Wat een vreemde test John.
Als je een verhaal over giftige aardbeien schrijft en je biedt iemand daarna aarbeien aan, en die ander vertrouwt het dam niet, dan kan je zeggen dat de ander mentaal wantrouwend is en wreedheid toepast door te denken dat jij hem/haar wil vergiftigen, maar jij hebt net een verhaal verteld over giftige aardbeien. Dat heet mindfucken John. Dat heet een gedachte manipuleren en dan de ander voor gek verklaren. Maar jij bent degene die een raar testje doet dat logischerwijs wantrouwen oproept. En dan draai je het om en zegt dat de ander/mensen mentaal wreed zijn? Als je zulke associaties creëert moet je niet raar opkijken dat er vreemde associaties/gedachten ontstaan.
Je speelt in op het artikel en vervolgens zeg je eigenlijk dat als iemand daardoor een gedachte krijgt, dat diegene dan mentale wreedheid toepast. Dus jij googchelt en manipuleert een gedachte in een ander en als die ander dan denkt dat jij een pedo bent, dan is die ander het probleem ipv jij die dit rare testje uitvoert? Dat is hetzelfde als voor een test met een bebloed mes een kinderdagverblijf uitlopen, en als je dan wordt gearresteerd, zeggen dat de aangever mentaal in de war is ofzo. Dat heet gaslighting John. Wat jij hier doet is heel vreemd en eigenlijk is dit precies hoe pedo’s hun slachtoffers en de maatschappij mindfucken. Ik begrijp dat je iets wil aantonen, maar dit is een hele rare test. Een dergelijk verhaaltje onder een artikel over pedofielen wekt logischerwijs de indruk op dat jij er misschien wel één bent. Wat een rare manipulatieve test.
Wees authentiek ipv dit rare NLP truucje toe te passen en dan te gaan uitleggen dat mensen mentaal wreed zijn. Jij creëert een gedachte, je lokt een reactie uit… dat doe jij. En dan zeg je dat anderen wrede gedachten maken?
Een pedo is een NARCIST.
Alleen mensen met een narcistische persoonlijkheidstoornis zijn pedo, die menen dat ze alles mogen uitvoeren wat in hen opkomt zonder er gevolgen voor te dragen. Iedere PEDO IS EEN NARCIST.
Ik dacht er iets heel anders bij, bij dat verhaal over kindertjes die valappels rapen.
Ik zag er niets kwaads in. Ik zag in mijn hoofd de zon schijnen en onschuld. En de half rotte appels die we altijd van onze chagrijnige buurman kregen. Wij kinderen wilden ze plukken als ze rijp en zonder plekken waren, maar dat mocht niet. ..
Maargoed, het is net een Rohrshach test maar dan geen inktvlek maar een neutraal verhaaltje. De reacties zeggen dan ook meer over de reaguurders dan over John.
En dan komt John weer met zijn newage gezemel en verpest het.
Ik zie in Johns reaktie niets over liefde. Iets over de uitdaging van ziel, geest of lichaam. Hij zegt uitdaging maar hij noemt alleen slechte trekken.
Mensen weten door alle porno en pride niet meer wat liefde is. Het verschil tussen lust en kameraadschap en liefde. Eros, philio en agape in het Grieks.
John doet zich graag voor als een wijze Guru maar hij is vooral trots op zijn nederigheid en slimmigheid.
Channel 4 bedenkt dat natuurlijk zelf helemaal spontaan. Laten we een pedofiel een podium geven, de kijkers schreeuwen daarom. Niemand van de overheid die zich daarmee heeft bemoeit met who agenda 2030 in de hand, omgekocht door de gates/soros maffia clan. Dat hele televisiemedia circuit zit volgepakt met domme smeerkezen die zich laten prostitueren voor geld. Het is in engeland helaas niet anders dan hier. Gelukkig zit er een knop op de tv. Nu nog zien hoe mijn belastinggeld terug te krijgen voor ongewilde medefinanciering van NSB staatsomroep.
Dat dacht ik ook, maar waarom geven ze hem zo’n griezelig masker, er is over nagedacht. Je kan het gezicht ook blurren toch?
Beste Gijp, op het werk vroegen we ons altijd af: “is hier over nagedacht of is dit een management beslissing?”
Er zitten een flink aantal draadjes los in de bovenkamer van die lui en van de rest is de bovenkamer helemaal leeg.
Opvallend ook dat het zelden vrouwen zijn!
Is dat zo? Of lijkt dat zo? Als je de rabitholes induikt kom je er heel snel achter dat er net zoveel mannen als vrouwen bij Epstein kwamen. Beatrix staat trots op de foto met Marina Abramovic en Beatrix draagt een broche van een pizzapunt. Enkele andere grote namen met pedo verdenkingen; Hillary Clinton, Chrissy Teigen, Beyoncé, Oprah, Gwyneth Paltrow, Ghislaine Maxwell, Marina Abramovic, Sarah Silverman, Queen Elisabeth, moeder Theresa en vele vele andere vrouwen.
De media bestuurd dit en maakt vrouwen heilig en mannen tot smeerlappen. Vooral blanke mannen, want niks is smeriger dan een blanke man. Totale bullshit… er zijn mannen, vrouwen pedo’s van alles rassen alleen de media bepalen wat wij zien en denken.
Veel van die vrouwen die jij noemt zijn geen vrouwen 😉
@Sandra…
Hahaha… daar heb je wel een punt… hahaha
flardinga augustus 29, 2023 at 09:48
Precies. Zie mijn reactie hier beneden. Zonder mannen af te katten, is het toch wel duidelijk dat mannen ACTIEF de wereld beheersen – op alle mogelijke manieren: bijv in finance, in oorlog, in gevangenissen, in kunst en cultuur, in de vrouwenmode, in de ruimtevaart, in de geoengineering, in de gifspuiterij, in de pharma, in de sport, en ga zo maar door. Kijk ook eens naar de geschiedenis: bijv de grote schilders, schrijvers, voorspellers, etc. Geen wonder dat men zegt “de vrouw is een rib uit de man”. Dat gezegd, er is in principe niks fout mee dat het sterkste dier van het diersoort de boel beheerst en aanstuurt, maar dan moeten ze elkaar OOK onder controle houden. En dat zie ik mannen niet doen. Ze doen maar raak… management decisions, lijkt het wel, zoals Bas zegt. (Stupide beslissingen dus.) Jesus heeft het ze toch echt wel proberen uit te leggen… maar luisteren kunnen ze kennelijk ook niet. Happy hour, anyone?
Mannen bouwen de wereld, vrouwen stoppen er liefde in. Dat is allemaal op de kop gedraaid en in de war gemaakt. Na duizenden jaren manipuleren en programmeren zijn mannen en vrouwen consumenten en kinderen zijn accessoires en producten. De mensheid is uit het hart gehaald en in het hoofd opgesloten. We doen alles met onze gedachten en nagenoeg niks meer met ons voelen/hart/geweten. We zijn zo los van ons voelen dat we emoties hebben obv denken ipv met het hart te voelen.
Vrouwen bepaalden ooit wat mannen moesten creëren en bouwen en mannen bepaalden wat mogelijk was. Vrouwen waren ooit hele dagen thuis om hun kinderen te voorzien van liefde en geweten. Waardoor er een liefdevolle en gewetensvolle wereld kon ontstaan.
Ooit dienden mannen hun vrouwen en vrouwen hun mannen. Maar na duizenden jaren dient niemand nog iemand behalve het eigen egoïsme.
Doordat vrouwen zijn gaan werken worden kinderen in kinderdagverblijven geprogrammeerd door de staat. En die staat stopt geen liefde en geweten in die kinderen, maar egoïsme.
Dit is geen aanklacht tegen vrouwen, maar een uitleg dat WIJ (mannen en vrouwen) met zn allen ten prooi zijn gevallen aan de plannen van de elites. Ooit waren man en vrouw een team waar vrouwen de liefde en de zorg in de wereld stopten zodat mannen uit liefde en zorg een wereld bouwen. We zijn in duizenden jaren helemaal tegen elkaar opgezet. Emancipatie was een Rockefeller plan. Onze natuurlijke basis, onze balans is verwoest. Ooit werkten we samen, nu strijden we over alles. En zodra er iets wordt gezegd dat de ander niet aanstaat, wordt er boos genegeerd en gezwegen ipv in openheid gepraat en gedeeld en opgelost. Haat en nijd is alles wat er nog is, allemaal omdat ze ons uit het hart hebben gehaald en in het ego hebben opgesloten. Als mannen en vrouwen samenwerken zijn ze onverslaanbaar, daarom hebben de elites ons tegen elkaar opgezet door vrouwen een minderwaardigheidscomplex aan te praten en mannen te ontmannelijken.
Mannen hebben de wereld gebouwd. Vrouwen stopten er ooit liefde, zorg en geweten in. Anno 2023 is alles verworden tot strijd en kinderen… ach die dump je zsm op een kinderdagverblijf. Daarom is de wereld liefdeloos en gewetenloos.
Dit is wel erg zwart/wit vind ik. Er zijn nog steeds veel ouders die samenwerken. Maar dat hoeft niet perse op de ouderwetse manier. Man en vrouw kunnen samen werken én samen de kinderen opvoeden. Ieder 3 dagen werken bijvoorbeeld en samen het huishouden en de kinderen opvoeden. Als je alles samen doet maakt de man ook nog wat mee van de jeugd van zijn kinderen. Ik weet wel dat mijn vader enorme spijt had dat hij zo weinig van onze jeugd heeft meegemaakt omdat hij zoveel moest werken (omdat mijn moeder thuis was). Samen alles delen is pas echt samenwerken en volgens mij gebeurt dat best veel tegenwoordig.
@Sandra…
Ik zeg niet dat dit voor alles en iedereen geldt, maar er is een hele serieuze agenda om ons allemaal tegen elkaar op te zetten en kinderen zo veel en zo jong mogelijk te programmeren. Feit is gewoon dat de maatschappij door de elites is ingericht om de nucleaire familie eenheid te verwoesten. Jij ziet veel meer samenwerking… ik zie moeders die niet kunnen wachten om hun kinderen vanaf 6mnd bij kinderdagverblijven af te geven zodat ze weer kunnen werken. Ik zie bij mij in de straat hoe gezinnen langs elkaar heen leven. Er is hier slecht 1 op de 6 gezinnen zoals jij beschrijft, de andere 5 gezinnen zijn nooit samen te zien en vader en moeder leven langs elkaar heen en het staart allemaal non-stop op schermen ipv met elkaar te praten en samen wat te doen. De meeste pubers hier in de straat leven op hun kamers en komen amper buiten. Ouders zitten beneden te Netflixen. De gezinnen waar jij over praat zijn de uitzondering.
Ik geef niemand de schuld, we worden psychologisch bespeeld en gevormd. In mijn jeugd maakte mn ouders bewuste keuzes. Mijn moeder werkte niet tot wij op de middelbare school zaten en toen zorgde ze dat ze altijd thuis was als wij thuis kwamen. En mijn vader was als kostwinner wel minder aanwezig, maar komop… je kan niet alles hebben. Tegenwoordig kunnen mensen makkelijker meer tijd maken, maar ik zie hier in de straat dat de meesre mensen pas rond 19u thuiskomen. Anyway… het vraagt keuzes, maar de wereld overspoeld ons met shit die ten koste gaat van het gezin en de samenhang. We zouden juist minder en minder druk moeten krijgen naarmate alles zich verder ontwikkeld, maar we gaan ondanks verregaande automatisering alsmaar langer en meer werken. Dat is echt niet zomaar, dat is by Rockefeller design zo gecreëerd. Wie de jeugd kaapt heeft de toekomst en dat is wat er gebeurt. Check de woordenschat en het zelfdenkende vermogen en de oplossende vaardigheden van de gemiddelde puber maar… het is dramatisch. Consumeren kunnen ze wel, maar verder houdt het snel op. Ondertussen denken veel ouders dat het allemaal wel meevalt.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik woon in een klein en rustig dorpje, daar merken we gelukkig nog weinig van deze problemen. Ik zie in ieder geval veel goed samenwerkende gezinnen. En mensen helpen elkaar als het nodig is 👍
Ik meen dat kinderen hun moeder in de nabijheid nodig hebben (op roep-/hoor afstand) tot ± 7 à 8 jaar. Worden ze dan teveel bemoederd? Het blijkt dat kinderen die zo opgroeien, later veel zelfverzekerder leven, veel liefdevoller en veel krachtiger. Nee, níet naar de kinder”crash”!
Zie: https://www.epochtimes.de/politik/deutschland/kindheitsforscher-michael-hueter-alarmiert-das-groesste-gesundheitsrisiko-des-menschen-ist-die-schule-a2975124.html
https://www.youtube.com/watch?v=ZBPxYiy-nB4 (½ uur)
https://www.youtube.com/watch?v=4W_-Y9ePtxQ (56 min.)
De mensheid zal het seksprobleem onvermijdelijk oplossen naarmate de eeuwen verstrijken en het kudde-instinct plaats maakt voor de zelfbewuste houdingen van de aspirant en de intelligentsia. Ik wil u er echter aan herinneren dat het kudde-instinct met betrekking tot seks zijn basis heeft in natuurlijke dierlijke instinctieve verlangens of in emotionele houdingen, en dat hiervan de laatste categorie veruit de slechtste is en verreweg de meest ernstige gevolgen met zich meebrengt. Ze variëren helemaal van het stadium van vrije liefde en algemene promiscuïteit tot de orthodoxe, bekrompen en onverdraagzame christelijke invalshoek, zoals dat normaal gesproken wordt opgevat, maar niet in de zin waarin Christus naar het leven keek. Dit bekrompen gezichtspunt en de normale Angelsaksische houding (een resultaat van de leer uit de Middeleeuwen) beschouwen seks als buitengewoon zondig, altijd onwenselijk, en als iets dat moet worden geleefd en overwonnen, en dat in het geheim op de achtergrond van het christelijk bewustzijn moet worden gehouden, waar het verborgen is als een wellustig mysterie. Dit is opnieuw te danken aan de invloed van St. Paulus, maar niet aan de leer van Christus.
De ‘powers that shouldn’t be’ houden ons zo primitief mogelijk door onze ego’s te richten op primair dierlijk gedrag; eten, drinken, vechten, strijden en neuken. Dat is waarom we dood worden gegooid met kookprogramma’s, survival programma’s en overal de suggestie van seksualiteit en alles in wedstrijdvorm. We worden op het niveau van dieren gehouden… consumeren en strijden en voortplanten.
Volgens mij moet de drieslag zijn: consumeren (shop till you drop), strijden (verdeel & heers) & niet voortplanten (de blanke, sorry witte mens).
Voortplanten is voor de blanke mens idd vervangen door eindigen, opheffen, sterven.
John is van de wereld. De newage komt zijn oren uit. John zal de bijbel wel eens even voor ons uitleggen.
Het traditionele huwelijk is hetzelfde volgens Jezus en Paulus. Vader en moeder die in een veilige omgeving de kinderen opvoeden en trouw zijn aan elkaar.
En Paulus was geen Sint. Wat maar weer eens aangeeft waar John zijn onzin vandaan haalt.
Het laten zien van dit soort interviews in de gewone media moet blijkbaar lijden tot het acceptabel maken van pedofiel gedrag, ik zie deze personen als roofdieren, ik had ook alle begrip gehad als een agent of agente toen die ontsnapte Dutroux neer had geschoten in ons buurland, geen milimeterruimte van deze roofdieren!
Ik ken ook iemand die helaas is overleden die beslist nooit aan kinderen zou zitten, maar wel toegaf van kinderen te houden. Dat is voor mij een geaardheid die niet veroordeeld mag worden. Je hebt dat of je hebt het niet. I, denk dat daar oorzaken voor zijn, en misschien hebben deze mensen hulp nodig bij bv traumaverwerking.
Maar zodra zulke mensen toch aan kinderen komen, met of zonder hun toestemming, dan is dat gewoon wat het is: een misdaad. Van kinderen moet je afblijven
Afwijkingen kan/moet je behandelen, niet normaliseren. We leven nu in een wereld waar de afwijking tot norm wordt gemaakt. Op alle fronten worden afwijkingen gebruikt om de massa mee te manipuleren. Daarom gaat onze samenleving tenonder. Allemaal omdat de psychopaten die de wereld bezitten zelf in de minderheid zijn en via dit truucje zorgen ze dat de massa het normaal vindt om zich aan minderheden aan te passen ipv dat minderheden zich aanpassen aan de wereld. Als je gehandicapt bent is dat niet fijn, maar je kan niet verwachten dat de hele wereld zich dan aanpast aan jou. Zo werkt het niet. Maar zo werkt het nu wel, waardoor de wereld vol is met dood hout. In de natuur sterven de zwaksten, in de menselijke samenleving krijgen de zwaksten aanmoedigingen om zich voort te planten. Alles staat op zn kop en de balans is helemaal zoek. Precies zoals de elites nodig hebben om als minderheid de massa te blijven regeren.
Op controversiële website kun je opzoeken of in je buurt een veroordeelde pedoseksueel woont.
Probleem bijna zo goed als opgelost.
Het lijkt op het eerste gezicht handig; een pedo-postcodecheck. Op de site http://www.stopkindersex.nu kun je kijken of er in jouw wijk een veroordeelde zedendelinquent woont die ontucht heeft gepleegd met minderjarigen. Maar stel dat je postcode ertussen staat. Wat dan? >>>
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/de-pedo-postcode-check/
Nou lijkt mij geen probleem om een pedo van een echte buurman te onderscheiden of men moet hersendood zijn.
De site is offline gehaald echt Nederlandse polarisatie, net zoals de zwarte balkjes voor de ogen van een crimineel, precies waarin Nederland uitblinkt om pedofilie te normaliseren, ontman deze tering schoften met een roestig, bot keukenmes.
‘Where the mind goes, the man follows’ — is de waarschuwing.
Pedo’s zijn gewoon schadelijke schoften.
Doodstraf.
Dit is wat John in de eerste reactie test.
Mensen zijn kopieermachines en de elites weten dat. Ze besturen onze gedachten met audio/visuele prikkels. We gaan over een tijdje allemaal een hekel krijgen aan televisie, internet, boeken en muziek, omdat we doorkrijgen dat het ons allemaal manipuleert en bestuurd.
De kneejerk reactie van de goegemeente is natuurlijk minachting en haat voor de pedofiel. Maar het feit is dat de meeste mensen er een sexuele categorie op na houden; een bepaalde leeftijdsgroep waarin ze een ander het meest aantrekkelijk vinden. Daar groeien ze doorgaans niet uit, en die kan ook niet het hele leven lang bevredigd blijven. Helaas hebben sommige mensen een predilectie voor de kleuterklasse. Dit maakt de pedofilie zo slecht omdat een kind nog niet volwassen is op de manieren die nodig zijn voor een sexuele relatie. Toch zie je het regelmatig dat kleine kinderen volwassen mannen uitdagen op een flirterige manier. Ik kan me dit nog goed herinneren van de lagere school, hoe de 9 jarige chicks op de meester liepen te geilen en aan het flirten waren met hem. Ouders moeten hier ook goed op letten, dat hun kind dit soort gedrag niet zonder schroom vertoont om ze te beschermen tegen ras pedo-criminelen. De beheerste pedofiel (niet ‘deugdzaam,’ dat is het verkeerde woord) is geen pedocrimineel, maar kan er wel in veranderen als de drift te onhoudbaar wordt.
Wb die voorkeurscategorie die mensen er op na houden, denk er maar eens over na, en kijk om je heen. Vooral mannen zijn hier bekend mee. Dat gezegd, het valt op dat al deze sexuele aberraties toch voornamelijk in de mannenhelft verkeren. Geen kritiek op mannen daarmee, gewoon een feit geconstateerd. De statistieken hierover kun je zelf opsnorren, ze zijn hier ook wel eens gepasseerd. Testosteron anyone? Make mine stirred.
Ik ben blij dat mijn kinderen reeds volwassenen zijn en goed opgevoed zijn zonder veel televisie, wij waren elk weekend buiten regen of sneeuw doesnt matter….het thema rare mensen pedos werdt ook regelmatig aangehaald
@ Bas augustus 29, 2023 at 09:44,
” Nu nog zien hoe mijn belastinggeld terug te krijgen voor ongewilde medefinanciering van NSB staatsomroep.”
Bas dat kun je doen om naar je gemeente t.a.v burgemeester en wethouders te sturen of af te geven bij de balie. Met de mededeling dat jij je niet meer vertegenwoordigd wil laten worden door volksvertegenwoordigers, die uit jouw naam handelen. Daar onder zet jij in rode tekst alleen jouw voornamen zonder jouw achternaam. met een wijsvinger afdruk in blauwe inkt. Daarmee geef jij te kennen, dat jij een levende mens bent en niet een natuurlijk persoon.
Alle belastingen zijn eigenlijk allemaal bedel brieven. Zou jij die gewoon betalen, dan zijn dat vrijwillige giften conform aan Art: 3.33 BW. Dat jij vrijwillig toestemming geeft daar voor.
Als jij ze niet zou betalen gaan ze jouw bedreigen, maar dat is in strijd met de wet. Onder Art: 365 SR. Die je ongedaan kunt maken met Art: 3.44 BW. Want ten eerste zijn alle belasting brieven gericht aan de natuurlijke persoon die geschreven staan in jouw initialen met je achternaam, maar daar wordt niet de levende mens mee bedoeld. Ze willen jouw daarmee in het burgerrecht = privaatrecht = contract wet trekken om handel te drijven met jouw. Dat handelsvoorstel kun je afwijzen, daarmee geef jij aan dat jij niet conform Art: 3.33 BW wil handelen met hen.
Het enige nadeel is dat de overheid willens en wetens zelf continu de wet overtreedt. Deze zwendel wordt steeds meer erkent door de bevolking. Ik raad je aan om het boek Ken uw Recht van: Michael van Leeuwen te kopen en/of vrijheidsrechten.nl kijkt. Want vrijheid is jouw recht. Wat met voeten betreden wordt door onze eigen overheid, omdat de meeste van ons toch onwetend zijn in de wetgeving blijven zij misbruik van ons maken. Zodat zij ons in de slavernij kunnen drukken, zonder enige verantwoording te nemen.
Qvic augustus 29, 2023 at 11:43
Hoi Qvic, ik lees nu al een paar jaar deze zaken, en bestudeer het internet om er meer van te begrijpen. Ik heb al een paar keer een (onbeantwoorde) vraag aan je gesteld hierover. Wederom, hoe bevalt het je nu dat je deze stappen hebt ondernomen, i.e. wat zijn de consequenties, hoe leef je, hoe beweeg je je, etc.
Heb ik ook aan ‘m gevraagd.
Ook nooit een reactie op gehad.
Wat hij beweerd zou kunnen als je in een tentje in het bos gaat wonen zonder inkomen.
Schrijf je uit bij de gemeente en je verder nergens meer in.
Bert augustus 29, 2023 at 12:55
Ja, niet de eerste keer dat we dezelfde reacties plaatsen. Mijn indruk is ook dat we in het bos gaan wonen zonder inkomen en alles er op en er aan, rijbewijs, etc. Bedankt Bert, ik laat het hier maar bij.
Qvic heeft het over het geboorte trust. Technisch kan je er niks mee. Je verklaart gewoon dat je nergens meer aan meedoet, maar vervolgens heb je geen poot om op te staan zolang er geen miljoenen mensen meedoen.
Soevereiniteit zit in jezelf. Het kan wel nuttig zijn om deze kennis in je systeem te hebben, omdat je met bepaalde wetten wel de boel kan frustreren. Er zijn wetten en regels waardoor rechters eventuele rechtzaken seponeren, omdat ze geen blik met wormen willen open trekken door precedenten te creëren. Art.120 is bijv iets waar rechters niet over willen praten. Zo zijn er nog wat zaken die onderaan de streep in je voordeel zouden kunnen werken. ALS je echt voor een rechter komt kan je met deze kennis de rechtstaat schaakmat zetten en mogelijk vrijuit gaan. Maargoed… ‘normale’ stervelingen komen niet zomaar voor de rechter en weinigen hebben het lef, de tijd en de energie om dit te testen door boetes niet te betalen of belasting weigeren af te dragen en dat voor de rechter te laten komen en dan een juridisch schaakspel te spelen.
Maar technisch gezien heb je ze wetmatig gewoon bij de ballen als je dit verhaal tot op de bodem kent. In Engeland zijn er voorbeelden van mensen die overheidsgebouwen hebben geclaimd en die zich beroepen op het feit dat civiel landrecht is vervangen voor maritiem recht, waardoor geen enkele wet geldig is en geen enkele ambtenaar bevoegdheid heeft op land. Ze mogen martiem recht alleen op zee toepassen… het zijn allemaal smerige truucjes. Ik heb het gevoel dat Pieter ‘verrader’ Omtzigt met zn partij Nieuw Satanisch Contract, namens het WEF, misschien wel een heel nieuwe rechtstaat probeert op te tuigen.
Anyway… het is interessant om eens in te duiken en er kennis van te nemen om te snappen wat je positie eigenlijk is en hoe ze ons in de tang houden met allerlei wetten en regels die eigenlijk illegaal zijn.
Hier nog een heel interessant verhaal over kidnap van kindjes:
https://www.theguardian.com/society/2023/aug/11/the-children-who-say-they-were-wrongly-taken-for-adoption
Chemische kastratie word hij ineens veilig…
Nou, zolang de “fiel” zich maar onthoudt van “zijn” sex, is er geen probleem, behalve dan voor het Department of Pre-Crime.
Tenslotte zou ik kunnen zeggen dat ik me best aangetrokken voel tot mollige negerinnen en me ondertussen al 2 keer heb [CENSORED] n.a.v. die middelste dame uit het panel maar zie: ik heb ondanks mijn fetish nog nooit zomaar (in een park of donker steegje, noch elders) een mollige negerin verkracht. M.a.w. een fantasie is 1 ding, maar zolang je je kan beheersen, is er m.i. geen vuiltje aan de lucht.
ECHTER: de dag dat iemand zonder toestemming zich aan een ander vergrijpt (ook wanneer het om een volwassen dame gaat, maar ZEKER wanner het om kinderen gaat), kan wat mij betreft de straf niet zwaar genoeg zijn.
Wat mij betreft: chemische kastratie voor “gewone” verkrachting van een volwassene en “niet-chemische” (denk aan hamer en aanbeeld…) indien een minderjarige het slachtoffer is.
Sorry hoor, maar ik vond het een afgrijselijk stom interview. Die vrouw in het midden: kan ze al zelfstandig naar de w.c. gaan?
De man: zo bekrompen als een D66-er
De lesbo: dan mag niet in de buurt van kinderen komen”.
Jawel; maar zij mag wel in de buurt van vrouwen/meiden komen?
Haar afwijking is ook deviant gedrag, hoe je het ook bekijkt.
Maar er zijn vrij eel pedo’s met een “dubbel”leven; aan de ene kant vallen zij op kinderen; aan de andere kant hebben ze een sexuele verhouding met volwassenen.
Maar idd; zlang hij zijn fantasietjes niet omzet in acties, kan je hem niets verwijten.
Dattie graag in de buurt van koters is, kan ook een andere dan sexuele reden hebben.
Zo ben ik graag bij dieren; dat wil niet zeggen dat ik die wil neuken; ben geen moslim.
Moet even een verschil gemaakt worden.
Een pedofiel valt op kinderen voor de pubertijd; dus tot eenjaar of 11.
Diegenen die op leeftijd 11–18 vallen zijn pederasten.
Boven 18 “mag”het.
Nou zijn er meiden van 13-14 die een sexleven als een machinegeweer hebben; maar dat mag; zolang de jongen maar onder de 18 is.
Is de jongen b.v. 21: kan die voor de rechter komen….
Jongens beginnen aanzienlijk later, maar gaan langer door.
De ergste hebzucht is niet die naar onbelevendigde of minder belevendigde kindmaterie, maar de ander die de meeste relaties kenmerkt. Feminisme was een protest hiertegen maar de gierigheid is meer een vrouwelijke eigenschap.
Het is vaak de aanleg tot empathie waar de blanke westerling mee te maken krijgt, zoals met die types uit Thailand die bol staan van een kinderlijke seksualiteit. Seks wordt door de rigide achtergronden van de Britten enkel nog geassocieerd met achtergebleven volkeren en kindrassen. Daarom zijn deze types zo geil op multiculturalisme.