Acteur en vaccin-propagandist India sterft dag na injectie met COVID-19 vaccin

1
1829

De populaire Indiase acteur en “vaccin-ambassadeur” van de deelstaat Tamilnadu voor het verspreiden van berichten om vaccinatie te promoten is overleden, een dag nadat hij het COVID-19-vaccin had gekregen.

De populaire Tamil acteur en komiek Vivekh overleed in het ziekenhuis, een paar uur nadat hij was opgenomen na een hartstilstand.

Hij werd bewusteloos binnengebracht, werd gereanimeerd, onderging vervolgens een coronair angiogram en vervolgens een angioplastiek, aldus greatgameindia.com.

Volgens het medisch bulletin lag hij in kritieke toestand aan de ECMO-ondersteuning, waarbij bloed buiten het lichaam wordt gepompt en van zuurstof wordt voorzien, maar overleed.

Eerder werd de acteur in aanwezigheid van de staatssecretaris van Volksgezondheid van Tamil Nadu uitgeroepen tot staatsambassadeur voor het verspreiden van berichten over de volksgezondheid om vaccinatie te bevorderen.

Hij nam het COVID-19 vaccin Covaxin in het Tamil Nadu Government Multi Super Speciality Hospital in Chennai en spoorde vele anderen aan om ook het vaccin te nemen.

Zijn vaccinatie vond plaats tijdens een openbaar evenement, waarbij tv-zenders foto’s van hem uitzenden. Aangezien de hartstilstand minder dan 24 uur na de inenting plaatsvond, werd de vraag gesteld of zijn dood te wijten was aan de bijwerkingen van het vaccin.

De autoriteiten hebben echter gezegd dat zijn dood geen verband houdt met het vaccin.

Het ziekenhuis zei dat hij leed aan een acuut coronair syndroom met cardiogene shock. Er was een bloedvat voor 100% verstopt en zijn hartstilstand is “mogelijk” niet te wijten aan de inenting.

In het oog springend is een Tweet waar het overlijden van Vivekh wordt gemeld, door Twitter als misleidend wordt geclassificeerd.

Braziliaanse wetenschappers ontdekken levende, replicerende adenovirussen in Russische Spoetnik V Covid-19 vaccins

Zoals eerder gemeld door Frontnieuws, werd na analyse van de sterfgevallen na de COVID-19 vaccinatie vastgesteld dat de meeste van de in het ziekenhuis opgenomen vaccinontvangers leden aan een hartaanval en een hersenberoerte na het krijgen van de injectie, wat tot hun dood leidde.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Ga niet ten onder met de linkse vaccinzelfmoordsekte 

1 REACTIE

  1. Overleden aan een bloedprop, toevallig 1 van de meest voorkomende bijwerkingen van die gif prik.
    Maar met die gif prik had het niks te maken.
    Ik heb niet het idee dat ze daar allemaal professor zijn maar zo achterlijk is niemand om hier in te trappen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here