31-jarige Italiaanse professor dood, drie weken na  AstraZeneca-injectie – Let op als je het woord “embolie” ziet

2
3332
© Tim Reckmann (CC BY-NC 2.0)

AstraZeneca gaat door met haar misdaden tegen de mensheid nu weer een jong slachtoffer is overleden aan bloedklonters.

Ilaria Pappa was professor aan het Istituto Statale D’ Istruzione Superiore Cristofaro Mennella (“Menella-instituut”). Zij kreeg de eerste dosis van de Oxford-AstraZeneca injectie op 28 februari, meldt IlGolfo24.it. Alles leek in orde tot ze twee weken later ziek werd. De 31-jarige professor ging op 16 maart naar het Cardarelli-ziekenhuis. Artsen werkten onvermoeibaar om erachter te komen wat er mis was.

Mevrouw Ilaria Pappa.

Op 18 maart verslechterde haar toestand, waardoor ze werd overgebracht naar de afdeling neurochirurgie van het Napolitaanse ziekenhuis. Op 20 maart werd ze in een medisch geïnduceerde coma gebracht nadat ze een ischemische beroerte had gehad. Maar het was te laat. Ze overleed iets na 22.00 uur dinsdagavond. De school maakte het overlijden bekend via Facebook.

Artsen zeiden dat ze een trombo-embolie had. Let op, als je het woord “embolie” ziet, betekent dat bloedstolsels. De Oxford-AstraZeneca injectie is in veel landen opgeschort. Het is onduidelijk waarom het überhaupt nog op de markt is. Verschillende mensen in Italië zijn overleden na de AstraZeneca injecties.

Mevrouw Pappa was getrouwd met Salvadore Meglio, die ook professor is aan de school.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Vrouwelijke artsen wijzen het Pfizer-vaccin af: “We willen een baby”

Trap er niet in - De "Indiase Covid variant" bestaat niet, ze hebben zelfs de "Originele" Covid variant niet geïsoleerd

2 REACTIES

  1. Hitler is al jaren van het toneel verdwenen nu komen we in een nieuw tijdperk met personen die nog erger zijn als hem als dit zo verder gaat komen we in een grote katasstrofe terecht

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here