Probleem met het spamfilter. Reacties verdwijnen onbedoeld in de prullenbak – Update

74
2743

Even snel. Er is een probleem met het spamfilter. Op een of andere mysterieuze reden verdwijnen er veel reacties zonder schijnbare reden in de prullenbak. Ik ga er nu mee bezig.

Update:

De skeletten uit de vergeetput geruimd om plaats te maken voor nieuwe lijken. Kijken of het euvel nu weg is. Heb niet gecontroleerd of er zombies tussen zaten. Dus wees gewaarschuwd, wanneer ik je als zombie op FN zie strompelen mensen belagen, donder ik je weer in die put.

Rommel

74 REACTIES

        • Als dat niet fake is dan speel ik nooit meer met mijn fluit, haha
          Wist je dat echt niet? Ken er nog een paar die daarmee bezig zijn.
          Alles wat tekst is moet je goed opletten!
          Heb je geen video waar ze dat zegt?

        • Laat maar want je hebt gelijk!
          De IP was via omweg traceerbaar en het bericht is van haar!
          Wat een smeerlappen, ze hebben haar laten winnen zodat wij denken dat ze niet sjoemelen met verkiezingen…
          Mijn eerste intuïtie was correct maar gaf haar een kans, pffff
          Heb je voor mij nog een valiumke te veel?

          • Je hoeft niet zo wild tekeer te gaan ik ben een goede verliezer! Druif!
            Lees eens al mijn comments hier op FN dan weet je dat voor mij van BEGIN alles maar dan ook alles één groot plan is waar elke wereldleider aan deelnemen.
            Wij ook steeds grote verliezers zullen zijn.
            Dus ook Poetin of een Zelensky spelen het spel mee en doen dat uitstekend…
            Ze gaan zo diep in hun rol dat ze op den duur niet meer terug kunnen om geen gezichtsverlies te lijden.
            Mijn huiswerk heb ik al 2 jaren achter de rug.
            Waarom zou ik dan nog moeite doen om iets te onderzoeken?
            Ik gebruik ook andere middelen dan jullie.
            Nu en dan komen er nieuwe elementen bij zoals een Meloni.
            En ik geniet al is het fake wanneer zo iemand de EU of WEF de volle laag geeft.
            Wat moet je nog anders? Al je onzin links lezen die mensen 0.000 % hoop geven?
            Jij kunt zelfs geen onderscheid maken tussen linkse shit.
            Dus ja ik gaf haar een kans en ben weer teleurgesteld omdat wij ons moeten vasthouden aan hoop.
            Hoop is het enige wat wij nog hebben.
            Als je die opgeeft dan heb je inderdaad antidepressiva nodig.
            En naargelang wat ze echt gaat ondernemen geef ik haar weer een kans.
            Ik blijf nog steeds argwaan maar omdat ze Oekraïne steunt bewijst nog steeds niet veel.
            Het vergroot alleen de kansen dat ze van het WEF is.
            Ben wel 100% zeker dat Baudet geen theater speelt zoals hier velen beweren.
            We moeten ons focussen op wat die mensen doen en niet steeds afbreken.
            Denk zoals ik; het is dus 1 pot nat en geniet van de kleine dingen die ons hoop geven.
            Dat genot zal binnenkort verleden tijd zijn.
            Je hebt uw gelijk gekregen en dat geeft jou heel duidelijk veel energie. Maar wat ben je daarmee?
            Ik ga die van ons nu een beurt geven want ik mag niet meer met mijn fluit spelen.
            Daarna ga ik hopen dat Meloni inziet hoe fout ze zit.
            Hoop doet leven!

  1. “Probleem met het spamfilter. Reacties verdwijnen onbedoeld in de prullenbak – Update”

    No problemo

    een goede raad voor reguurders voor dat men op de “Plaats Opmerking” drukt, maak dan eerst een kopie van wat je geschreven hebt, dit voorkomt frustratie en andere onaangenaamheden.

  2. Beste Rommel

    Actie Reactie of Reactie Redactie.
    Je hebt het er maar druk mee.

    Werkt wel, zo’n berichtje naar de reactie sturen. Ik heb dat bericht, beter gezegd brief, over het niet plaatsen van berichten ook nog ergens anders geplaats. Op een van je geplaatste artikelen.

    Mocht dit allemaal echt zo zijn, het verhaal over je spamfilter, en dat ik je met mijn “brief” over je naam oprecht onrecht hebt aangedaan, over je naam en ook je introductie over wie je bent dan, ja dan, dan biedt ik hierbij mijn oprecht mijn excuses aan.

    Alles wat vanochtend geschreven dat meen ik. Over de naam van de site maar ook over hoe je je artikelen verkrijgt.

    Van mijn kant vergeven, maar nog niet vergeten.

    Mocht ik je echter zo hard in je ballen geraakt hebben dan zeg ik: je hebt mijn email adres. Wat let je om dat balletje terug te kaatsen. Dan hebben wij met elkaar ook fatsoenlijk ons entrenousje gedaan.
    Het ga je goed (hoe dan ook)
    Vriendelijke groet,
    Ralph

    Ps.: Kan natuurlijk ook dat je nieuwe marsorders hebt gekregen. Maar dan merken we het wel! Laten we maar zeggen, het zijn bijzonder tijden!

  3. ATTACHMENT: DE BRIEF

    Beste Rommel,

    Dus na 72 uur op Uw site een aantal reacties te hebben geschreven die geplaatst zijn gaat nu het doek dicht.

    Ik lees de artikelen op Uw site al meer dan een jaar maar had tot afgelopen Zondag 25 September 2022 geen gebruik gemaakt van de Reageer Optie. Ook niet de urgentie gevoeld. Daar waren diverse redenen voor. Ik zal ze voor U even op sommen, het zijn er maar vier:

    1) de naam van Uw Site en het Adres: “Frontnieuws”, dit is een naam die natuurlijk veel associaties op roept met de Tweede Wereld Oorlog. Fascistisch partij associaties, zoals Zwart Front (1934-1940), Nationaal Front (1940-1941) en uiteraard ook de NSB gebruikte “Front” voor alles wat los en vast zit. Niet erg bemoedigend om op zo een site je reactie (s) te plaatsen als je wilt dat er iets ten positieve in Nederland verandert. Het land waarvan Uw broodheer denkt eigenaar te zijn maar het niet is. En nooit zal worden.

    Wat betreft Uw adres .com. Dus een Nederlandse naam voor een News-Site met een .com adres. Bijzonder! Ninefornews.nl heeft precies het omgekeerde. Een Engelse naam met een Nederlands adres. Ook van U, die site!

    2) Rommel. De eigenaar van deze site. “Wie is die Rommel toch?”. Goeie vraag. De AIVD, een lid van het KH. Ik weet het niet. Maar een van de twee zou zo maar kunnen, toch?

    3) Hoe Rommel “eigenaar van de site” zich zelf voorstelt: dicht tegen het volk aan leunen met je een “navelstreng in Amsterdam en wieg in Den Haag, in de Schilderswijk, naast het ORANJEPLEIN, het zwarte gat van de ASOCIALEN, maar zeer leerrijk, vooral STRAATVEGEN (je bedoeld “STRAATVECHTEN” de bruinhemden van Opa Bernhard)”

    4) En als laatste. Het woord “Rommel” brengt allemaal associaties op.
    De eerste die bij mij opkomt is die van de betekenis van Rommel dat betekent: allerlei dingen zonder orde bij elkaar, rotzooi 2) waardeloze spullen bij elkaar
    En de tweede is die de Duitse generaal-veldmaarschalk Rommel. Een militair die mijn inziens een goede militair was. Wilde helemaal niets van het Nazisme hebben. Maar hij was wel militair. Dan leg je een eed af en kan je niet anders. (Deze hoogstaande man toch even besmeuren, met je troep)

    Dat wat betreft mijn terughoudendheid.

    Ik hoor U (degene die dit leest) denken: “Maar waarom gaat U (ik) dan toch over om reacties te schrijven en plaatsen”‘.

    Wel dat zal ik U zeggen/uitleggen. Van de gestolen artikelen die u vertaald en plaatst zitten er een aantal tussen waarvan ik zeker weet dat de desbetreffende schrijver het nooit zou accepteren als hij (er zijn geen Zij schrijfsters) zou weten dat zijn artikelen door U worden gebruikt. Uiteraard is MISBRUIKT beter op zijn plaats.

    Maar ja, dat kan ik allemaal wel denken tot afgelopen Zondag weten deed ik het niet. En om U, meneer ROMMEL, the benefit of the doubt te geven ben ik overgaan tot actie. En wel het schrijven van een aantal reacties.

    Te beginnen met mijn eigen voornaam en op mij bij U, meneer Rommel, te registeren, een email adres met mijn eigen achternaam. Vervolgens om te reageren op de door U geplaatste artikelen en de door U gemonitorde reacties. Eerlijk, oprecht en met een zo goed mogelijke schrijftaal te gebruiken.

    Natuurlijk altijd met geloof in de toekomst. Iets wat onze Medelanders goed kunnen gebruiken in deze tijd.

    En na precies 72 uur is het doek gevallen. Of eigenlijk beter gezegd “zijn de vizieren omhoog gegaan”.
    Daar zijn we dan. U weet wie ik ben. En ik weet U bent.

    Niet dat U open kaart speelt. Dat kunt U niet. Want uiteindelijk is het enige wat U kan knippen, koperen en plakken want zelf heeft U nog nooit iets origineels kunnen bedenken. Laat staan iets goeds te “implanteren”. Dit geld natuurlijk ook voor al U, van te voren, mislukte duisteren plannen.

    FRONTNIEUWS.COM = RATTENVANGER VAN HAMMELEN (zoiets)

    Mocht U denken dat ik kwaad ben moet ik U helaas teleurstellen. Dat ben ik niet.
    Mocht U denken dat ik verrast ben. Ook dat ben ik niet.
    Mocht U denken dat ik bang van U wordt. Helaas, ook hier moet ik U teleurstellen. Dat ben en wordt ik niet.

    Om in Uw termen te denken: HET MAAKT NIET UIT

    Wel vind ik het uitermate droevig dat er mensen op Uw “nieuwssite” komen MET GOEDE INTENTIES om zich op een alternatieve manier te informeren voor de simpele reden dat U al onze “fatsoenlijke mainstream media” de nek om heeft gedraaid.

    Wat betreft “goede mensen” daar zijn er in Nederland heel heel heel veel van. Alle maten, alle kleuren en allerlei nationaliteiten.
    En dan mag U ze dan proberen helemaal door de war te maken/ er gekke mensen van te maken, maar ook dat, ik moet U helaas weer telleurstellen, is al weer mislukt. Dat heb ik aan genoeg reactie/berichten gezien op U eigen nieuwssite.

    Hierbij wens ik U oprecht sterkte zodat U het licht zal zien (dat is niet te stoppen) en zal voor U bidden.

    Vriendelijke groet,
    Ralph

    ps.: dit bericht is opgesteld nadat ik U redactie een email heb gestuurd en gevraagd om uitleg waarom mijn reacties niet zijn geplaats. Hier heb ik geen antwoord op gekregen.

      • Beste Toedeloe,

        Wat “Rommel” betreft. Die ik heb ik nog niet gehoord. Terwijl mijn brief toch echt aan hem gericht was. Bestaat ie wel. Of is ie fictief. Mot je hm nog creëren.

        Wat betreft verzetsblad – opbakblad bedoel je? De redactie zat zeker in Londen, of was het Canada?

        Zoiets als dit hier?

        Een van deze dagen zal ik mij melden met een voorstel. Moet ik nog even over nadenken.

        Vriendelijke groet en even goeie “vrienden”, no hard feelings,
        Ralph

        Ps.: briljant idee voor jullie redactie: als je nou de komende uren heel veel artikelen plaatst is deze van de voorpagina verdwenen. Kan jij een beetje rustig slapen. Gewoon ideetje.
        Maar als je echt ballen hebt laat je dit artikel over “SPAMFILTER” (inclusief reacties de rest van de week (of heel Oktober) op de voorpagina staan. Zelf denk al te weten welk van deze twee opties je kiest. Zoals altijd vrij voorspelbaar.

    • Woww….. dit is nogal wat RS….. u heeft zich behoorlijk verdiept en de tijd en moeite genomen dit kenbaar te maken / publiceren… en “Rommel” heeft niet gereageerd op u ?

      Bijzonder wel, dat zeker…

      Dank voor alle informatie ; voor mij is de polarisatie pogingen vanuit Rommel nu ook veel meer helder.
      Wat een ongein is dát zeg.

      Dit was mijn laatste post.. tijd om “Rommel” te danken en vooral RS, voor deze extra push en ingeving voor mij. Ik merkte dat mensen met intellect al minder reageerden…. en het vooral een TwighLight zone hier werd….moet wel passen..past niet bij mij (gelukkig).

      Hoe dan ook – beste RS….dankuwel !!!

      • Beste Verafstoot,

        Voordat ik U vragen ga beantwoorden heb ik een vraag voor U?

        Kent U “Rommel”?

        En met kennen bedoel ik het volgende:
        Kent U hem persoonlijk? of
        Kent u hem omdat U met hem heeft gecommuniceerd (per telefoon of per email)?

        En dan als U Rommel kent en het niet persoonlijk, hoe weet U dan of dat de juiste “Rommel” is? Want er zijn er zo vele.

        Kijk, van u antwoorden kan ik wat leren. En daarvoor zijn wij toch voor op deze aardkloot neer gezet, nietwaar. Om van elkaar te leren.

        In de jaren 70 was er een razend populair tv programma dat hete “De Staten Maker op Zee Show” gepresenteerd door Joost Prinsen (Helaas overleden, volgens mij) en die hadden een lied genaamd “deze Steen of deze Steen”. Nou dat lied is mijn lied. Daar leer je wat van.

        Mensen geboren voor 1970 zullen hem zeker nog wel herinneren. Ik denk zelf dat onze koning het liedje ook nog wel kan meezingen.

        Anyway. Ik dwaal helemaal af. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus Verafstoot als U mij nou antwoord kan geven op de boven gestelde vraag beloof ik U dat ik U antwoord geeft op Uw vragen. Vandaag nog. Moet wel nog even wat doen. Dus het zal wat later op de avond zijn.

        Hartelijke groet en alvast een prettige avond,
        Ralph

    • Zo! Dat zijn twee minuten van mijn leven die ik nooit meer terug krijg. RS: ga tegen je wijf zeiken. Stop gewoon met lezen en ga een hobby zoeken. Jij bent zelf niet snugger genoeg geweest en hebt totaal niet opgelet wanneer je ‘erachter’ komt dat het gezocht, gelezen en vertaald is. Lees wat je interessant vind en wat niet niet! Dus let it go ga verder met je leven! Triest dit.

  4. @Rommel
    Ik stem om deze pagina te verwijderen en zal de enige niet zijn, dit heeft GEEN enkel nut!
    Maak een paar admins die echt op je golflengte staan.
    Veel sluipen hier binnen en gaan alles uit de kast halen om deze site of commentssectie weg te krijgen.
    Wat je ook doet… het zal nooit goed zijn voor iedereen.
    Hebben ze ergens gelijk dan begin je lekker onder een andere naam…
    Dat doen de bedrijven ook om aan de garanties te ontsnappen.
    Weg ermee!

    • Beste Jossi,

      Eerlijk gezegd was ik in de veronderstelling dat je al uitgevaren was.

      Maar je bent er nog. En je suggesties zijn natuurlijk potentiele oplossingen.

      Zelf vind ik je voorstellen nog al drastisch. Gisteren heb ik de technische kant van dit platform is een beetje ge bestudeerd en de jongens die dit in elkaar gezet hebben weten waar wat ze doen. Petje af. Om daar nu zo maar even aan te gaan sleutelen. Het lijkt me nogal een klus. Maar ja, ik ben natuurlijk geen expert.

      Verder zie ik dat je een direct lijntje hebt me “Rommel”. Laat dat nu net de persoon die ik zoek. Als je hem spreekt vraag is of zn mails beantwoord.

      Het is toch niet zo dat “Rommel” bij je op de boot zit, toch? Echt? Nee, dat kan niet want dan had je hem hier niet hoeven schrijven. Tenzij je natuurlijk een hele grootte boot hebt.

      Sorry ik moet het kort maken. Ik moet even wat anders doen.

      Ook voor U een prettige avond.
      Vriendelijke groet,
      Ralph

      Ps.: ik heb maar een email adres dat is mijn achternaam @yahoo.com. Heb ik al sinds 1997. Nooit een andere gehad. Dus die gedachtes die je oppert “Hebben ze ergens gelijk dan begin je lekker onder een andere naam…” dat kan “Rommel” wel doen maar voor mij is het niet nodig.

      Wat “Rommel” wel kan doen is mij geheel verwijderen. Lekker Rustig. Maar dan kan “Rommel” mijn voorstel niet ontvangen. Dilemma. Maar zo als onze Johan zij: Elk voordeel ……………..

      Kijk, dan gaan die andere gedachte van “Maak een paar admins die echt op je golflengte staan.” wel op. En dan weet je tenminste zeker dat je geen tegen geluiden te horen krijg. Ook lekker makkelijk, toch. En Rustig.
      Nogmaals gegroet Jossi, en behouden vaart

      • Lol, alleen al aan je typo’s weet ik wie je bent maar maakt niet uit.
        Ja, ik schrijf ook spelfouten maar jij maakt steeds dezelfde.
        Wil je echt schuil gaan dan moet je van die lange “ij” vanaf of met opzet andere fouten schrijven.
        Is maar een tip

        Je hebt idd geen kennis over websites…
        Ik heb maar 30 min (geen team) nodig voor een WordPress in elkaar te steken.
        Maar die kan je hacken in nog geen 5 min. Tenzij je weet hoe het moet, dan heb ik meer tijd nodig.
        Ik persoonlijk zal nooit WordPress gebruiken, je moet veel te veel PHP-code veranderen om je los te maken van pottenkijkers.

        En waarom zou ik nu al uitvaren? Heb je daar een reden voor?
        Alle tips zijn welkom, ik heb leren luisteren naar mensen.

        Over die Rommel… dan moet ik wat roddelen.
        Ik ben ook eens eraf gevlogen met gelul met onze Hugo die uitleg gaf hoe je de politie kopje kleiner moest maken, haha nog zo een beleefde held.
        Eén email gestuurd naar FN en alles in orde.
        Maar soms vraag ik mij wel af wie ons het bangste wilt maken?
        Het WEF of FN met zijn artikelen en vooral de afbeeldingen zijn te goedkoop.
        Ze lijken te wedijveren onder elkaar… de mode is nu de mensen zoveel mogelijk bang maken maar je moet niet overdrijven.
        Kan ook moeilijk geloven dat Rommel alleen werkt want dan is hij een echte bezetene.
        De artikelen komen aan de lopende band van s ’morgens tot s ’avonds, ik zou het niet kunnen volhouden.
        En dan komen er steeds een paar zeikers je adrenaline naar omhoog gooien…
        Hebben we recht tot klagen? NEE, NEE, EN NEE!
        Zijn we niet blij dan stappen we op en wat heb je nu gewonnen met al je gezeik?
        Al heb je gelijk je hebt niks gewonnen… hij is duidelijk een doorzetter!
        Geloof mij, dit soort mensen willen op deze manier geen voorstel.
        Ik zou allang de Nederlanders aan hun lot overlaten want ze verdienen het niet.
        Kijk maar eens hoe ze hier over die Baudet denken, die mens vecht zoals Rommel ook tegen de windmolens. Uiteindelijk stank voor dank, beter is je woning verkopen, boot kopen en op tijd wegwezen. Ik kom hier eigenlijk maar voor 2 reageerders die echt nuttige dingen schrijven.
        Het zou dus jammer zijn indien Rommel zijn commentsectie zou sluiten of is dat je doel?
        Ja, ik klaag dus ook maar heb wel enorm veel respect voor dit soort mensen omdat het geen schaapjes zijn. Dit soort mensen heb je nodig en moet je niet afbreken of zenuwachtig maken.
        Die zijn op hun manier verzetsstrijder want geloof mij, veel hebben het lef niet, geen tijd, zijn te laf of zullen het maar 1 maand volhouden. Veel onderschatten deze job.
        Ja, in de comments zitten enorm veel experten en verzetsstrijders en ze geloven het echt, haha.
        Enfin, blijf gewoon rustig, ik lees ook graag je comments.
        We hebben het allemaal moeilijk.

        • Goh, doet je ene hersencel geen pijn na zo’n ingewikkelde taak als een website via templates in elkaar te flansen? Ik hoop op spoedig herstel zodat ik weer van je blah blah kan genieten. Over genieten gesproken, deed die jood in vrouwenkleren (baudet) je broekje niet strakker zitten toen je dat zag?

  5. Heel mysterieus was het. Ineens kon ik enkele maanden terug geen enkele reactie meer plaatsen op frontnieuws. Heel goed dat het is opgelost (zo lang als het duurt). Ook andere emailadressen werkten niet. Ik denk dat ergens een groot AI actief is en alles probeert te controlen, nu al…

  6. @ RS,
    Wie of wat Rommel is is niet relevant, blijkbaar in tegenstelling tot uw persoonlijke mening.
    Het heeft er de schijn van dat u behept bent met een te groot ego of enige subtiele narcistische trekjes.
    Het is sneu te moeten lezen hoe u uw onvrede m.b.t. de al dan niet reacties van Rommel hier op de site meent te moeten ventileren.

    Dat Rommel de artikelen heeft vertaalt die hij op het net heeft gevonden en hier plaatst is prijzenswaardig.
    Er zijn immer genoeg mensen die niet voldoende tijd hebben om dit zelf te doen of te kunnen.
    Dat u dat verwijtbaar acht getuigd van weinig kennis m.b.t. andere mensen waarbij u uw persoonlijke mening laat prevaleren.
    Daarbij komt dat Rommel geen blik journalisten kan opentrekken om de informatie uit eerste hand te bemachtigen.

    Uw persoonlijke informatieve bijdragen m.b.t. de gebeurtenissen in de huidige wereld hier op deze site is nauwelijks het benoemen waard i.t.t. wat Rommel hier plaatst.

    U kunt het met Rommel niet eens zijn, de meesten lezers hier hebben er geen baat bij om uw persoonlijke onvrede daarover te lezen.
    Als u geen reactie krijgt op een persoonlijk bericht aan Rommel is jammer.Wellicht heeft hij daar een reden voor.Accepteer dat.
    Maar ga niet als een verongelijkt persoon in het openbaar uw frustraties uiten met wellicht de hoop op medestanders in uw persoonlijke visie.

    Ten slotte; De wereld is mooi en met nog steeds mogelijkheden om zelf een eigen website te starten om het te doen zoals uit het zou willen.

  7. “Op een of andere mysterieuze reden verdwijnen er veel reacties zonder schijnbare reden in de prullenbak.” Ik dacht het niet. Mijn berichten werden al heel lang verwijderd. Maar nietemin een goede smoes die nog wel een tijd zal blijven staan. Wat is trouwens je connectie met brighteon? Iedere keer dat iemand naar deze site gaat wordt er contact opgenomen met brighteon. Verdien je hiermee je geld en is mike adams een goede vriend van je of ben je nog valser en geef je emailadressen door aan de a.i.v.d? Mij heb je daar trouwens niet mee omdat ik nog nooit een echt emailadres heb gebruikt. Trouwens, mij volledig bannen is je nog nooit gelukt ondanks je verwoede pogingen. Succes met andere mensen voor de gek houden. Daaaaaaag rommel en al je slijmballen.

      • Windows 10
        rechtermuisklik op je startmenu
        Kies uitvoeren en type in: cmd
        Klik op de knop: OK
        Type achter de opdrachtprompt in: tracert frontnieuws.com
        Druk op de entertoets of de returntoets van je computer
        ——————————————————————————-
        Tracing route to frontnieuws.com [107.180.249.174]
        over a maximum of 30 hops:

        1 <1 ms <1 ms <1 ms
        2 5 ms 6 ms 5 ms
        3 6 ms 7 ms 6 ms
        4 10 ms 10 ms 9 ms
        5 10 ms 10 ms 9 ms nl-ams14a-ri1-ae50.core.as9143.net [213.51.64.58]
        6 10 ms 10 ms 9 ms be3065.ccr41.ams03.atlas.cogentco.com [130.117.14.1]
        7 99 ms 98 ms 98 ms be12265.ccr41.par01.atlas.cogentco.com [130.117.2.142]
        8 99 ms 99 ms 98 ms be3095.ccr41.dca01.atlas.cogentco.com [154.54.89.221]
        9 97 ms 100 ms 99 ms be3083.ccr41.iad02.atlas.cogentco.com [154.54.30.54]
        10 99 ms 98 ms 98 ms be3562.rcr51.b037327-0.iad02.atlas.cogentco.com [154.54.24.234]
        11 98 ms 98 ms 99 ms 38.122.62.254
        12 98 ms 98 ms 98 ms iad1-cr-2.sd.dreamhost.com [208.113.156.58]
        13 127 ms 104 ms 107 ms ip-208-113-156-220.dreamhost.com [208.113.156.220]
        14 99 ms 98 ms 98 ms dp-7e2ee89ed0.dreamhostps.com [107.180.249.174]

        Trace complete.
        ——————————————————————————-
        Je kan de route zien van jouw pc naar frontnieuws.com
        Vandaar dat ik 1, 2, 3 en 4 bewust leeg heb gemaakt
        11 is overigens PSINet, Inc. te Washington, de serviceprovider van frontnieuws.com

        Vreemd, geen brighteon meer. Samenwerking verbroken?
        Ik zag dit een tijd geleden steeds links onderin de statusbalk van Tor staan, maar moet toegeven dat ik daar niet meer extra op gelet heb, ook al omdat de sites zeer snel wisselen. Ik heb wel gemerkt dat niet al mijn berichten meer worden verwijdert. Versoepeling alom en nu ook hier? Overname door hackers ofzo? Ik heb geen flauw idee.

        Enfin, kijk zelf eens waarlangs je frontnieuws bereikt.

        Voor een online Traceroute (niet aanbevolen) ga je naar:
        https://www.ipvoid.com/traceroute/
        Type in: frontnieuws.com en klik op de knop: Traceroute

        Om wat extra gegevens te krijgen ga je naar:
        https://www.whois.com/whois/frontnieuws.com
        Type rechtboven in: frontnieuws.com en klik op de knop: Whois

        De server van frontnieuws.com staat, zoals je kan zien in:
        Brea te Californie in de USA

        • Ps. Nu bedenk ik me dat Tor met toeval (bestaat dat wel?) steeds via Brighteon.com naar Frontnieuws ging. Maar waarom dan totaal geen reactie van frontnieuws?
          Is Tor wel te vertrouwen? Vragen, vragen en nog meer vragen.

          • @DSD
            Omdat ik geen tijd en vooral geen zin heb om op onzinnige vragen of absurde beschuldigingen te reageren. Bovendien opent het de deur voor nog meer idiote kift. Ik krijg veel mail binnen en zo zie ik het graag, lees ze allemaal en beantwoord de serieuze oprechte mensen. Maar ik gaan geen tijd meer besteden aan Neanderthalers.

            • Ik ben beslist geen neandertaler. Enne, mensen die in evolutie geloven, vertrouw ik sowieso niet. Dit zijn meestal satanisten, Succes met je handel in emailadressen.

        • Waarom al die cinema?
          Brighteon.com is op zich betrouwbaar en zelfs legitiem.
          Ja, dacht dat die ook hun identiteit op WHOIS verbergen via een betaalde dienst.
          Brighteon is gewoon een ander alternatief voor de Youtube censuur.
          Belooft zelfs dat ze geen bezoekerslogs bijhouden.
          Of dat zo is boeit mij niet maar ze gebruiken momenteel geen Google tracking instrumenten zoals Adwords.
          Wil je het veilig spelen?
          Verlaat het internet want ZE weten alles over jou.

          • Oh, en wanneer je op FN een filmke bekijkt (van Brighteon)… dan lijkt het mij logisch dat er een link ontstaat naar Brighteon.
            Vooraleer je dat denkt; mijne vriend Satan is dus innocent, haha.

          • Frontnieuws:
            Reactie verwijderd en ban wegens opzettelijke vervuiling van de commentarensectie. Schuilen achter je VPN zal weinig helpen, regelmatig zal er een zuivering plaatsvinden waarbij al je uitwerpselen geruimd worden.

  8. Laten we even een stapje terug doen en kijken wat er is gebeurt. We hebben hier te maken met een prive persoon of max een paar personen die, gezien de informatie oorlog, onder een alias schrijft of schrijven. Dat is van alle tijden. Vaak meer in moeilijke tijden. Tijden waar we nu helaas in leven.

    De middelen van dit soort mensen zijn beperkt en zelf een spam filter in elkaar knutselen is lastig en duur op zijn best. Helaas maakt dat een site zoals deze enigsinds kwetsbaar voor censuur. Dit aangezien dit soort (bijna) gratis spul aangepast kan worden door de makers zonder dat de gebruikers weten wat de impact is.

    Als zoiets misgaat krijg je vele, vele mensen over je heen. Zelfs als het een betaalde dienst is. Ik ben eindverantwoordelijk voor zo een betaalde dienst in het ”werkend leven” en heb een team achter me staan. Als er iets ernstig misgaat, waar denk je dat ik me op focus? Het beantwoorden van al die persoonlijke ”help me” vragen of het probleem oplossen? Ik heb de luxe vanwege het team achter me dat er generieke updates uitgaan maar reken maar dat niemand (ok, heel hoog management uitgezonderd) een persoonlijk antwoord krijgt en eindigd met een generieke melding, dit was de boosdoener, zo is het verholpen ed.

    Zo lopen mekkeren over iets wat in 72 uur is opgelost bij een dienst die je gratis! krijgt vind ik niet netjes. Dat sommigen hun prive mailadres en voor en achternaam achterlaten vind ik niet al te verstandig. Deze site vind alles best wat je invuld. DIt is voor het toewijzen van een unieke ”atavar” aan de gebruiker.

    Kortom, ik vind al die verwijten ed nogal bijzonder. Alles wat men van je wil weten, weten ze. Hebben ze FN niet voor nodig.

    Tip, RS, Ralph, besteed je tijd aan de goede discussies die je voerde weer op te pakken. Vond het leuk om met je (en TIgron) in bijvoorbeeld dit draadje https://www.frontnieuws.com/russische-media-ultimatum-van-poetin-en-officiele-oorlogsverklaring-aan-oekraine-op-30-september-verlaat-onmiddellijk-het-russische-grondgebied/

    Aangezien Rommel dit soort posts allemaal laat staan lijkt mij te wijzen dat er, terecht, zeer weinig censuur plaatsvind ook al heb ik wat momenten gehad van, dat mag wel wat strenger (smile)

    Groeten,
    HUgo

    • Spamfilter, gelul. Gewoon ordinaire censuur. Iedereen is in de ogen van rommel maar goyim. Amsterdam barst trouwens van de joden en blaaskaken. Die bedriegster van een anne f. woonde daar ook. En maar uit een open raam staan te koekeloeren. Waar de wind vandaan kwam denk ik want de rest van het verhaal is complete BS. Bekijk deze video… Nee, dat gaat niet meer. Vast vanwege een spamfilter.

      • het spel wordt slim gespeeld
        Anne Frank heeft niemand bedrogen
        een slachtoffer herkennen is niet heel moeilijk
        en onschuld ook niet

        het spel wordt serieus gespeeld
        schisma.be is ook al uit de lucht (wie ook de switch heeft omgezet)
        FN/commentarensectie een doorn in het oog
        negeren lukt niet, auw roepen bij het uitdelen ook niet

        makkelijker gaat het feest niet worden
        ook sites van vertaalde artikelen censureren zich de rondte
        veel plezier (en succes Rommel)

      • De trol cq jood heeft gesproken. En ik word godverdomme gebanned! Oeps, dit was weer de neandertaler in me. Sorry, sorry. Duizendmaal excuus. Ach wat kan mij het ook verrotten. Val toch dood kleuter met je 2 vrienden. Zeker Ab en een andere debiel? Oe godver, nou moet ik ook nog mijn excuses doen aan debielen want die schat ik hoger in dan jij met je altijd negatieve opmerkingen.

        Dank U (altijd beleefd afsluiten hé)

        • Rustig, zoals jij tekeer gaat kan echt niet gezond zijn.
          Ben je zo boos wegens een ban?
          Bekijk het als een zegen zodat je even op adem kan komen.
          En je mag ook mijn vriendje zijn, samen hand in hand op je platte aarde, OK?

  9. Ik zie de aarde meer als een pyramide. Ik boos? Nee hoor ik hou alleen niet zo van waardeloze figuren cq verraders en die zijn er HÉÉL veel. Jij bent er één van. Ik heb de pek en veren al klaar staan en een tondeuze om je kop kaal te scheren mocht het zover komen. Je zou willen dat het daarbij bleef.

    • @ DSD Had al gerageerd op jouw gedoe.
      Nogmaals en het schijnt dat mijn reactie in rook is opgegaan .
      Je seikt de Amsterdammer af . nu ik ben een echte .
      Weet je hoe jij en waar je synoniem voor staat is GALBAK.
      Je hebt een heel grote muil .
      👎

      • Frontnieuws:
        Reactie verwijderd en ban wegens opzettelijke vervuiling van de commentarensectie. Schuilen achter je VPN zal weinig helpen, regelmatig zal er een zuivering plaatsvinden waarbij al je uitwerpselen geruimd worden.

  10. @DSD.
    In Amsterdam hebben we een uitdrukking voor jouw soort.
    GALBAK.
    En ik duik Rommel op zijn rug ?
    Man man kansloos figuur .
    Ik lees jouw behoorlijk gestoorde responce, conclusie …. niets aan te doen . 😎

  11. Deel I

    Beste “Rommel”,

    Deze reactie zal ik gebruiken om niet alleen naar jou toe te communiceren maar ook naar een aantal van je trouwe bezoekers en reageerders. En met dat laatste begin ik. Want van deze reageerders ga ik er vanuit, ondanks dat ze waarschijnlijk onder een Alias schrijven (Alias, eerste keer dat ik dit woord gebruik, zowel in schrift als in spraak), echte mensen zijn die oprecht hun mening, gedachtes of analyse willen uiten en delen

    Alle reageerders die mij niet begrijpen. Niet getreurd want ik kan jullie ook niet begrijpen. Dus daar hebben wij iets gemeen. Echter het is niet een punt dat wij niet gemeen hebben maar twee.

    Er is niemand die “Rommel” kent. Dus wat betreft dit laatste moet wij maar ten goede trouw zijn. Eerst wilde ik zeggen “op zijn blauwe ogen blauwe ogen vertrouwen” maar ja dan kan natuurlijk niet want we hebben hem nog nooit gezien. Geintje van meneer van meneer Sonneberg.

    In een aantal reacties worden er technische punten aangehaald wat websites en het internet betreft. Het traceren van accounts/mensen, het omzeilen hier van (voornamelijk door je anders voor te stellen dan wie je bent), het verdwijnen van informatie (iets met Spamfilters) zijn er een aantal die mij zijn opgevallen.

    Het enige wat ik er voor mijzelf over kan zeggen is dat ik weet dat het gebeurd maar het mij verder niet interesseert. Zelf doe ik het niet (me verbergen). Ik heb maar een naam gekregen, een voornaam en achternaam. En als ik die dan gebruik, voor wat voor reden dan ook, in dit geval publiekelijk (voornaam), dan ben ik niet alleen aan mezelf verplicht om dat doordacht en fatsoenlijk te doen zodat ik er achter sta wat ik uit, maar ook aan alle mensen om me heen. Of dat nou familie is, (oude) vrienden zijn, of kennissen. Uiteraard is een ieder vrij om daar zelf over te beslissen.

    In een aantal reacties komt naar voren dat een belangrijke reden om echter wel zo te handelen is om anoniem te blijven zodat “ze” niet alles over je komen te weten. Om vervolgens door de zelfde reageerders of andere reageerders, het punt naar voren te brengen dat “ze tocht alles over je weten”. Wat dit punt betreft is mijn standpunt de volgende: alles wat ik publiekelijk uit is geen geheim, en alles wat ik niet publieke uit is wel geheim. Dit noem ik maar even kort door de bocht: “Geheims recht”. En ieder die mijn “geheims recht”, maar ook Uw “geheims recht” schend is een crimineel. Dus hier is de “Gouden Regel” weer van toepassing. Gewoon niet doen.

    De technologische ontwikkelingen op gebied van informatie technologie van de afgelopen 20 jaar, die ongelofelijk zijn, bijten onze rechten (morele rechten/grondrechten/mensenrechten/informatierechten/privaatrechten/strafrechten).

    En hier druk ik mij verkeerd uit. Het is niet bijten maar veeleer dat het niet kan. Die rechten hebben wij, ons mensen. Dat is gegroeid tijdens ons bestaan als mensheid, er is voor gevochten, en er heel veel bloed voor gevloeid.

    Dat is iets waar wij heel zuinig op moment zijn. De mensen die nu leven zijn geen eigenaar of bezitter van deze rechten maar beheerder. Want wij moeten deze rechten, die wij van onze ouders hebben gekregen, weer door geven.

    Helaas is de realiteit vandaag dat het met deze rechten droevig gesteld. Onze generatie heeft deze rechten niet goed beheerd, ik zeg niet verkwanseld.

    En daar moeten wij met zijn alle aan werken. Wij, met zijn alle (in ons geval Nederlanders (dat zijn alle Nederlanders)) moet op korte termijn onze rechten weer opeisen. Zodat wij ze, ongeschonden, kunnen doorgeven aan onze kinderen en die weer aan hun kinderen.

    Doen we dit niet. Wat zijn dan de consequenties? Die zijn niet alleen niet goed, nee, ze zijn catastrofish, ze zijn deze keer onomkeerbaar, ze zouden er voor kunnen zorgen dat de mensheid ophoud te bestaan. Ophoud te bestaan in zijn natuurlijke vorm. Urgentie is duidelijk.

    Vriendelijke groet,
    Ralph
    Bijlage: Geintje van Meneer Sonneberg Deel I (en nou iets lolligs)
    https://www.youtube.com/watch?v=jPx2V8TMHh4

    Einde deel I

  12. @RS Definities die `zeuren` bevatten: Emmeren = 1) Neuzelen 2) Zaniken 3) zeuren 4) zeuren over water ophalen. dreinen = tegelijkertijd huilen en zeuren; voortdurend zeuren d huilen of huilerig zeuren; drenzen; ook: door zeuren; drammen. kutkammen = Amsterdams woord voor zeuren. meieren = Amsterdams woord voor zeuren. Zalen = 1) Takelage 2) zeuren. zeurpiet zeurkous .
    Kap er nu eens mee .

    • Beste ohjd,

      Zeuren of besmeuren

      Dat het voor U overkomt als zeuren is voor mij heel begrijpelijk. Van U ben ik nog nooit een fatsoenlijke reactie tegenkomen.

      De laatste reactie van U die mij nog in het vers in het geheugen ligt ging er over dat U bij een bezoek aan Lidl de worsten afdeling had bezocht en al die gerimpelde worstje U aan U eigen worstje deden denken.
      En met die gedachte U zich realiseerde dat U eigenlijk maar een oude lul bent. (uit mijn hoofd) Het zijn niet mijn woorden maar Uw woorden.

      Hier ik maar een woord voor. Banaal.

      Verder valt op in al U reacties dat U een absolute kampioen bent op de volgende gebieden: Demoniseren, Polariseren, Censureren, Manipuleren, Karaktermoord met andere woorden FRAMEN.

      Waarschijnlijk zult al deze woorden ook even in U woordenboek moeten nakijken want ik betwijfel dat U er een van kent.

      Uiteraard wens ik U een prettige middag,
      Met vriendelijke groet,
      Ralph
      Ps. Wat u betreft U voorstel om er mee te kappen. Daar ik denk ik nog even na.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here